خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر انواع هجمه های بیگانگان ایستادگی می کند، گفت: راه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همان راه توحیدی است.
کد خبر: ۹۳۰۲۴۰۰
|
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده مقام معظم رهبری در خراسان جنوبی در دیدار با سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه باید از خداوند بابت وجود انقلاب اسلامی همواره شکرگزاری کرد، گفت: از بطن انقلاب اسلامی ایران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که نهادی پرتلاش و مومن است، برخواسته است.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی چند منظوره است، یادآور شد: سپاه پاسداران در کنار نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران یک نهاد قدرتمند نظامی است، در کنار سازمان‌های خدماتی یک نهاد خدماتی پیشرو، در کنار سازمان‌های اقتصادی یک استوانه اقتصادی است.
وی در ادامه افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار سازمان‌های فرهنگی یک نهاد صاحب عزم و امروزه نیز در مبارزه با شیوع ویروس کرونا و مسائل بهداشتی و درمانی نیز جلودار است.

امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه مردم ایران همواره جلوه‌های حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف را احساس نموده اند، گفت: این چنین ارائه خدمات در دنیا بی نظیر است.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در حوادث‌هایی از قبیل: سیل و زلزله یا اتفاقات دیگر بیشترین زحمات را بدوش می‌کشد، ولی اخم به ابرو نمی‌آورد، بیان کرد: سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در زوایای مختلف حکومت عدل الهی در آماده سازی ظهور حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه)، پیشتاز است.

وی با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همانگونه که خود گفته اند جهت براندازی این نظام گزینه‌های روی میز زیادی دارند، اظهار کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز در برابر همه‌ی این گزینه‌ها استادگی می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه با اشاره به وجود فشار‌های اقتصادی که حاصل تحریم‌ها و ولنگاری برخی نفوذی‌های داخلی است، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز تلاش می‌کند این فشار اقتصادی به مردم را همواره کمتر کند.

آیت الله عبادی در پایان با بیان اینکه کسانی که این لباس مقدس سبز را بر تن کرده با خداوند معامله کرده‌اند، خاطر نشان کرد: مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در برابر هجمه‌های مختلف بیگانگان و کشور‌های استعماری کار بسیار ارزشمندی است که راه توحیدی نیز همین است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها