خبرهای داغ:

برگزاری جلسه طرح پویش لبخند رضایت بسیج فرهنگیان شاهرود+ تصاویر

جلسه هماهنگی طرح پویش لبخند رضایت کانون بسیج فرهنگیان شاهرود در آموزش و پرورش شهرستان با حضور فرمانده سپاه و مدبر آموزش و پرورش برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۲۴۵۸
|
۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه هماهنگی طرح پویش لبخند رضایت کانون بسیج فرهنگیان شاهرود برگزار شد.
در این جلسه که با حضور فرمانده سپاه شاهرود، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش و معاونت پرورشی و تربیت بدنی این مدیریت و فرماندهان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و معاونین اداره آموزش و پرورش در این اداره برگزار شد، در خصوص اجرای طرح پویش لبخند با هدف تکریم و تقدیر از معلمان، مدافعان تعلیم و تربیت در وضعیت کرونا و نهضت همگانی معلم یاری، برای ارتقاء پرورش در دوران کرونا بحث و تبادل نظر شد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود در این نشست با تقدیر از تلاش‌های فرهنگیان در راستای آموزش به دانش آموزان در فضای مجازی با توجه به شیوع کرونا طرح لبخند رضایت را مورد توجه قرار داد بر حمایت از آموزش و پرورش تاکید کرد.
سیدمحمد موسوی مدیر آموزش و پرورش شاهرود نیز با تقدیر از پشتیبانی سپاه و بسیج در حمایت از آموزش و پرورش با استقبال از طرح پویش لبخند بر اجرای آن با همکاری بسیج فرهنگیان تصریح نمود.
در پایان این نشست از زحمات مربی درس آمادگی دفاعی مدارس پسرانه بسیج دانش آموزی حوزه ایمان، رمضانعلی شعبانی تقدیر و اکبر اکبری به عنوان مربی جدید معرفی شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار