خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی:

ترور دانشمندان مانع پیشرفت کشور نمی شود

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: ترور دانشمندان مانع پیشرفت کشور نمی شود و سرعت پیشرفت را نیز کاهش نمی دهد بلکه خون شهید مایه جوشش است.
کد خبر: ۹۳۰۲۶۹۰
|
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی ، سردار قاسمی فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی در یادواره شهدای هسته‌ای و گرامیداشت دانشمند شهید محسن فخری زاده طبس گفت: این شهدای گرانقدر هسته‌ای همان سربازانی هستند که در زمان دفاع مقدس یا در گهواره بوده اند یا در میدان علیه استکبار می‌جنگیده اند.

او افزود: یکی از فرامین مقام معظم رهبری انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان است و همین جوان‌ها بودند که پل‌ها، قایق‌های تندرو و مین یاب‌ها را به صورت مبتکرانه ساختند.

سردار قاسمی عنوان کرد: از ابتدای انقلاب تا کنون دشمن برای جلوگیری از پیشرفت ما ترور‌های زیادی را انجام داده است، ولی نه تنها سرعت پیشروی ما کاهش پیدا نکرده است بلکه افزایش هم داشته است.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: استقلال علمی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی مسائلی هستند که مقام معظم رهبری بر آن ها تاکید دارند.

او ادامه داد: همه کشور‌های دنیا امروز به انرژی هسته‌ای نیاز دارند و روز به روز نیاز به این انرژی بیشتر می‌شود، ما هم در کنار دیگر کشور‌ها به دنبال انرژی هسته‌ای صلح آمیز هستیم و حتی اسلام به ما اجازه ساخت بمب هسته‌ای که ادعای غربی‌ها علیه ایران است را نمی‌دهد.

سردار قاسمی بیان کرد: امام فرمود "بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود" و همیشه این شهادت‌ها رویش‌هایی را برای انقلاب در پیش داشته است.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار کرد: شهدای ما برای بشریت تهدید نیستند، اما شعار هیهات منا الذله ما تهدیدی علیه مستکبران است که دشمن به دنبال ترور است.

او تصریح کرد: اگر می‌خواهیم قوی شویم باید در تمام زمینه‌ها پیشرفت لازم را داشته باشیم و اگر فخری زاده‌ها را ترور کنند باز هم فخری زاده‌های دیگر داریم که پرچم علوم ما را به اهتزاز در آورند.

سردار قاسمی افزود: امروزه تقویت شرکت‌های دانش بنیان در واقع پیشرفت علم و ادامه راه این شهداست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار