خبرهای داغ:
آیت الله عراقی:

با «عناصر اصلی» هتک حرمت تکیه معاون الملک برخورد شود

آیت الله محمود محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با انتشار بیانیه‌ای اقدام هنجار شکنانه تکیه معاون الملک را شدیداً محکوم کرد و خواهان محکومیت عناصر اصلی این اقدام شد.
کد خبر: ۹۳۰۲۸۴۳
|
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، آیت الله محمود محمدی عراقی نماینده مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با انتشار بیانیه‌ای حرکت هنجار شکنانه و توهین به تکیه امام حسین (ع) در تکیه معاون الملک را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بار دیگر دست‌های ناپاک و عناصر آلوده در حرکتی مشکوک با سوء استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با هتک حرمت یکی از اماکن متبرکه و مقدسه کرمانشاه، قدمگاه عاشقان و دلدادگان حسینی قلوب مردم مومن و خداجوی شهرمان و امت مسلمان و ولایتمدار استان را بدرد آورد و عواطف پاک دینی همگان را جریحه‌دار کرد.

بدون شک این اقدام زشت و هنجارشکنانه به عنوان یک عمل ضداخلاقی و برخلاف شرع و عقل و عرف و در هر زمان و به‌هر شکل که اتفاق افتاده باشد شدیداً محکوم است و اهانت به حیثیت شهر و همه شهروندان و شکستن حریم اخلاق و فرهنگ عمومی و علائق مذهبی مردم محسوب می‌شود.

انتظار از مراجع قانونی و نظارتی آن است که به فوریت و بدون فوت وقت عوامل و عناصر اصلی این منکر اجتماعی و جرم آشکار اخلاقی و فرهنگی را که در شرایط دشوار و حساس، موجب سلب آرامش جامعه شده‌اند، شناسایی و بر اساس قانون با آنها برخورد نمایند.

قرآن کریم برای اشاعه دهندگان فحشا و منکرات در جامعه مجازات سختی مطرح کرده است. اینجانب از مسئولین محترم و مراجع قانونی ضمن تشکر از همه اقدامات انجام شده، تقاضا می‌کنم نتیجه پیگیری‌های خود را به اطلاع مردم غیور و شهیدپرور برسانند و موجب آرامش و تسکین آلام آنان را فراهم آورند.

ولله المستعان و هو کل شئ شهید

خادم و ارادتمند همه مردم با ایمان بویژه خانواده‌های شهدا و ایثارگران

ارسال نظرات
آخرین اخبار