خبرهای داغ:

بازدیداز روند اجرای طرح شهید سلیمانی در گنبد و رامیان

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ، مسئول بسیج جامعه پزشکی و معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان از قرارگاه اجرایی شهید سلیمانی شهرستان های رامیان و گنبد بازدید کردند.
کد خبر: ۹۳۰۲۹۷۵
|
۲۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گلستان؛سرهنگ سید موسی حسینی جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان ، سرهنگ کریمی مسئول بسیج جامعه پزشکی و دکتر جعفری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان امروز شنبه از قرارگاه اجرایی شهید سلیمانی شهرستان های رامیان و گنبد بازدید کردند.

در این بازدید به اجرای این طرح براساس اصول و سیاست ها تاکید شد.

 یکی از اصول طرح شهید سلیمانی مشارکت بسیج و بخش دیگر آن نیز مبتنی بر شبکه بهداشت و درمان است.

قطع زنجیره انتقال کرونا از اهداف اجرای طرح شهید سلیمانی به شمار می رود و بیماری یابی زودهنگام، توسعه درمان سرپایی بیماران، کاهش بار بستری بیمارستان ها و کمک به ارتقای کیفیت ارائه خدمات در بیمارستان ها از جمله دیگر سیاست های طرح شهید سلیمانی است.

این طرح در حال حاضر به صورت محله محور برگزار می شود و اجرای این طرح با به کارگیری سه تیم مراقبتی، نظارتی و حمایتی انجام می شود.

تیم مراقبتی وظیفه بیماری یابی زودهنگام را بر عهده دارد، تیم نظارتی بر رعایت دستورالعملهای های بهداشتی در سطح جامعه نظارت می کند و تیم سوم حمایتی است و مسئولیت حمایت از بیماران و افراد نیازمند را بر عهده دارد.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار