خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی عنوان کرد:
فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) با اشاره به برگزاری مراسم اولین سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: اقشار بسیج از طرح ها و پیشنهادات صاحب نظران و نخبگان در راستای ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی استقبال می کنند.
کد خبر: ۹۳۰۳۲۳۴
|
۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سردار علی قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی امروز در نشست با مدیرکل و معاونین صدا و سیمای استان که با هدف برنامه ریزی و بررسی برنامه‌های پیشنهادی در بخش‌های رادیو و تلویزیونی در آستانه سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سردار حاج قاسم سلیمانی و دکتر محسن فخری زاده، گفت: هدف از برگزاری این جلسات هم افزایی و دریافت پیشنهادات نظرات و طرح‌ها و همچنین اعلام آمادگی همکاری اقشار بسیج با مجموعه برنامه سازان رادیو و تلویزیون است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، بیان کرد: امسال برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در طی دو مرحله برنامه ریزی گردید که مرحله نخست آن در هفته دفاع مقدس در سطح نیرو‌های مسلح و سایر نهاد‌های مرتبط فرهنگی بود و مرحله دوم آن در سطح بسیج و سپاه برنامه ریزی شد که از ۱۶ الی ۲۱ آذرماه جاری با همکاری صدا و سیما و سایر اقشار بسیج به اجرا درآمد.

سردار قاسمی با اشاره به تشکیل کارگروه مشترک بین بسیج و صدا و سیما، تأکید کرد: انتظار است این کارگروه به طور ویژه اقدامات لازم به منظور اطلاع رسانی، تولید محتوا و انعکاس آن در بستر‌های رادیو، تلویزیون و فضای مجازی در راستای برنامه‌های پیش بینی شده در دهه بصیرت و مراسمات اولین سالگرد سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی در سطح استان نیز اقدام نمایند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) با تأکید بر اهمیت بهره گیری از ظرفیت‌های مردمی در راستای ترویج مکتب حاج قاسم سلیمانی، یادآور شد: از ایده‌ها و طرح‌های صاحب نظرات در زمینه‌های گوناگون در راستای مکتب حاج قاسم سلیمانی استقبال می‌کنیم.

وی، به اجرای طرح حاج قاسم سلیمانی در سطح استان اشاره کرد و گفت: در راستای این طرح با همکاری بسیجیان اقدامات گسترده‌ای در دهستان ها، بخش‌ها و شهر‌های استان در حال انجام است.

سردار قاسمی خاطرنشان ساخت: مردم خراسان جنوبی در مراحل اجرای رزمایش کمک‌های مومنانه پشتیبانی و همکاری‌های بسیار ارزشمندی داشته اند.
 
انتهای پیام
ارسال نظرات
پر بیننده ها