حبیب قاسمی

شب یلدا در خانه بمانیم

کم کم به شب یلدا که درازترین شب سال است نزدیک می‌شویم که در سال های گذشته وضعیت بهداشتی مناسب بود خانواده های ایرانی دور هم جمع می شدند.
کد خبر: ۹۳۰۳۳۸۵
|
۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
شب یلدا در خانه بمانیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از دشتستان، با طی شدن روز‌های پایانی آذر ماه به شب یلدا نزدیک می‌شویم که درازترین شب سال است و در سال‌های گذشته که وضعیت بهداشتی مناسب بود خانواده‌های ایرانی دور هم جمع می‌شدند و ساعاتی را در کنار هم سپری می‌کردند، ولی امسال بر اثر شیوع بیماری منحوس کرونا وضعیت را باید تغییر بدهیم.
در هفته اخیر وضعیت چهار شهرستان استان بوشهر از زرد به نارنجی تبدیل شده که پیام آن رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و در خانه ماندن است.
اگر می‌خواهیم وضعیت شهرستان دشتستان از نارنجی به قرمز تبدیل نشود باید شب یلدا در خانه بمانیم و از شرکت در اجتماعات خودداری کنیم.
یکی از اقداماتی که همه باید انجام دهند فرهنگ سازی این نکته است که همه خانواده‌ها با رعایت این مهم شب یلدای امسال را در خانه بمانند و از مهمانی رفتن و مهمان پذیرفتن صرف نظر نمایند قطعا اگر شب یلدا را با در خانه ماندن سپری نمودیم نتیجه اش این است که وضعیت شهرستان از نارنجی به زرد خواهد رسید، ولی اگر چنین نباشد به طرف قرمز خواهد رفت.
قطعا مردم با فرهنگ و بزرگوار دشتستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و در خانه ماندن هم به سلامتی خود و خانواده و جامعه کمک خواهند نمود.
انتهای پیام/
منبع: پایگاه خبری تحلیلی سخن مردم
ارسال نظرات
آخرین اخبار