خبرهای داغ:
با رویکرد بهبود ولتاژ صورت می‌گیرد،

اجرای رزمایش اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع نیروی برق در استان سمنان

معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از اجرای دومین رزمایش سراسری اصلاح و بهسازی شبکه توزیع برق با رویکرد بهبود ولتاژ خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۳۴۰۸
|
۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹
اجرای رزمایش اصلاح و بهینه سازی شبکه توزیع نیروی برق در استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، معاون بهره برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از اجرای دومین رزمایش سراسری اصلاح و بهسازی شبکه توزیع برق با رویکرد بهبود ولتاژ خبر داد.
سیدمحمد حسینی نژاد با بیان این که رزمایش مورد اشاره از سوی معاونت هماهنگی توزیع شرکت توانیر و برای روز‌های ۲۷ و ۲۸ آذرماه به صورت کشوری پیش بینی شده گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، درنظراست این رزمایش در ۹ نقطه استان سمنان و به صورت همزمان اجرایی شود.
وی اظهار کرد: این برنامه در سمنان، شاهرود، دامغان، گرمسار، میامی، آرادان، سرخه و مهدیشهر و همچنین بسطام طرح ریزی گردیده و سناریوی درنظر گرفته شده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایمنی انجام خواهد شد.
حسینی نژاد با عنوان این که رزمایش مذکور را ۲۸ گروه اجرایی به استعداد ۱۳۰ نفر نیرو‌های عملیاتی و پشتیبانی به اجرا درخواهند آورد یادآور شد: تبدیل شش هزار و ۲۰۰ متر شبکه فشارضعیف هوایی سیمی به کابل خودنگهدار، تعویض و نصب هفت ایستگاه هوایی توزیع برق و افزایش سطح مقطع شبکه به طول چهار هزار متر، از جمله مواردی است که عملیاتی می‌شود.
وی تصریح کرد: رزمایش‌های خدمت متعالی به منظور اصلاح و بهینه سازی حجم وسیعی از شبکه‌ها و تاسیسات توزیع برق فرسوده، قدیمی و عارضه دار، افزون بر یک دهه است که از سوی شرکت توزیع برق استان در نقاط مـختلف اجرایی می‌شود و عـلاوه بـر تـمرین و آمادگی برای مواقع بـحران احتمالی، بهبود بهره وری و افزایش رضایت مندی مشترکان را به همراه دارد. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها