آمادگی ستاد اجرایی فرمان امام برای کمک به آموزش و پرورش بویراحمد

نشست صمیمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) برگزار گردید.
کد خبر: ۹۳۰۳۴۰۹
|
۲۴ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد، مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در این نشست گفت: از استقرار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) خوشحال شدم و اینکه یک جوان علمی ودارای روحیه جهادی در رأس ستاد در استان قرار گرفته خوشحالی و رضایتمندی را دوچندان نموده است.
کورش دلشاد افزود: کارهای زیربنای و کلان که توسط این ستاد انجام گرفته در حوزه‌های مختلف ماندگار و گره گشا بوده است و حرف برا گفتن دارد و حقیقتا دغدغه‌های های امام رحمه‌الله علیه و همچنین حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب را در بخش های گوناگون خصوصاً مناطق محروم و کمتر برخوردار بر طرف نموده است .
وی با اشاره به روحیه جهادی آقای نادری گفت:دکتر نادری از شخصیت های علمی و کار بلد و مدیری توانمند و دارای دغدغه در سطح استان و کشور هستند.که امید داریم با حضور حضرتعالی در استان تحولات بسیار زیادی در زمینه محرومیت زدایی شاهد باشیم و قطعات مثمر ثمر خواهد بود.
کورش دلشاد در ادامه ابراز داشت:درشهرستان بویراحمد که بیش از ۶۸ هزار دانش آموز دارد ، مشکل زیرساخت در خصوص فضای شاد را در اکثر نقاط شهرستان داریم که باعث شده آموزش در این فضا با بحران مواجه گردد.

وی افزود: زیر بنای توسعه‌ی در هر کشور نیروی انسانی می‌باشد در واقع راه توسعه هر کشور از مسیر آموزش و پرورش عبور میکند . اگر آموزش پرورش قوی نداشته باشیم حتماً متضرر میشویم و قابل جبران نخواهد بود.
دلشاد گفت: کیفیت آموزشی و عدالت آموزشی دو شعاری می‌باشد که در ابتدای مسئولیت مطرح نمودم و پایند به این دو شعارهستم و تلاش میکنم که به مرحله اجرا برسند .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد گفت: متأسفانه در این مقطع زمانی با آموزش در بحران دست پنجه نرم میکنیم و فضای کرونایی مارا مجبور به فعالیت آموزشی در بستر شاد نموده است و در سطح استان ما خصوصاً شهرستان بویراحمد که بیش از ۶۸ هزار دانش آموز دارد ، مشکل زیرساخت در خصوص فضای شاد را در اکثر نقاط شهرستان داریم که باعث شده آموزش در این فضا با بحران مواجه گردد.
دلشاد بیان نمود: متأسفانه تعداد زیادی از دانش آموزان ما در تهیه تبلت و گوشی اندروید با مشکلات شدیدی روبرو هستند و روزانه مراجعات زیادی در این خصوص داریم و انتظار میرود با توجه با ظرفیت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) و مساعدت لازم را در این خصوص داشته باشید.

در این نشست صمیمی مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) گفت: به عنوان یک سرباز انقلاب در جهت خدمت به مردم استانم را توفیق الهی دانسته و خوشحالم که به استان آمدم و در جهت خدمت و توسعه زیرساخت ها و محرومیت زدایی بر خود تکلیف دانسته و در این خصوص از خدای متعال میخواهم که یاریمان کند.
دکتر نادری که خود از فرزندان این استان بوده خود را متعلق به استان دانسته وگفت: بعد از فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص خدمت رسانی و محرومیت زدایی خوشبختانه نباید برکت 264 کلاس درس در سطح استان ساخته است
و هر جا مشکلی در زمینه های مختلف توسعه استان وجود داشته باشد با تمام توان این ستاد پای کار بوده ودر جهت خدمت رسانی و گره گشایی تمام تلاش خود را به کار می‌بندد.
نادری ابراز داشت : درخصوص تأمین تبلت برای دانآموزان نیازمند طرح های مختلفی را در دستور کار داریم که امید داریم در این خصوص گام های بسیار خوبی را برداریم.
وی عنوان کرد: در بحث تهیه لوازم التحریر و بسته های آموزشی بهداشتی کارهای بسیار جالبی انجام گرفته و با هماهنگی آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد و مدیرت محترم اداره انشاءالله به هدف های بسیار خوبی دست پیدا میکنیم.
دکتر نادری در پایان ابراز داشت : درهر زمینه‌ای که باری از دوش آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد برداشته شود آمادگی لازم را جهت مساعدت داریم و این را بر خود تکلیف میدانیم و در خصوص وسایل گرمایشی و سرمایشی باز طرح هایی در دست اقدام داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات