سردار رجب زاده در نشست صمیمی با سربازان وظیفه لشکر عملیاتی پنج نصر:

سربازی در سپاه جهت پاسداری از انقلاب اسلامی را عبادتی بزرگ بدانید

فرمانده لشکر عملیاتی پنج نصر بیان داشت: اینک که شما سربازان گرامی به شکل موقت توفیق پاسداری از انقلاب اسلامی را کسب نموده اید آن را یک عبادت بزرگ بدانید.
کد خبر: ۹۳۰۳۵۵۰
|
۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج  از خراسان رضوی؛ به مناسبت هفته پژوهش نشست صمیمی و جلسه پرسش و پاسخ سردار رجب زاده فرمانده لشکر عملیاتی پنج نصر با سربازان وظیفه لشکر  در محل نمازخانه لشکر برگزار شد.

سردار رجب زاده در این نشست صمیمی بیان داشت: اینک که شما سربازان گرامی به شکل موقت توفیق پاسداری از انقلاب اسلامی را کسب نموده اید، این وظیفه را یک عبادت بزرگ بدانید و از ارزش کار خود غافل نگردید.

فرمانده لشکر عملیاتی پنج نصر همچنین افزود: دوران خدمت سربازی به چشم گذراندن وقت و به اتمام رساندن آن نگاه نکنید، بلکه سعی نمایید در این دوران از این فرصت به دست آمده استفاده و تجارب خوبی که در طول زندگی برای شما مفید خواهد بود را کسب نمایید.

این یادگار دفاع مقدس همچنین شایان ذکر دانست: از کارگاه‌های آموزشی فنی که در سطح یگان برای شما برگزار می‌گردد نهایت استفاده را ببرید، زیرا این آموزش‌ها میتواند در آینده شغلی شما بسیار تاثیر گذار باشد.

سردار رجب زاده افزود: آینده انقلاب اسلامی را شما جوانان شکل خواهید داد، لذا سعی نمایید با تلاش و پشتکار در زمینه‌های مورد نیاز جمهوری اسلامی و مورد علاقه خود در آینده کشور نقش آفرین باشید.

در پایان نیز سربازان وظیفه سوالات و مشکلات خود را با فرمانده لشکر در میان گذاشته و سردار رجب زاده و معاونت‌های مربوطه به سوالات پاسخ دادند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار