خبرهای داغ:
مسوول بسیج دانش آموزی استان قزوین

تفکر بسیجی اصل اساسی پیشبرد اهداف انقلاب است

سرهنگ سرباز گفت: هیچ راهکاری نمی‌تواند به اندازه‌ فکر و عمل بسیجی‌وار ما را به اهداف انقلاب و اسلام نزدیک کند. 
کد خبر: ۹۳۰۳۵۷۴
|
۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین؛ همایش فصلی بسیج دانش‌آموزی استان قزوین و فرماندهان حوزه‌ی مقاومت با حضور رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین، حجت الاسلام فاطمی نسب کارشناس فضای مجازی و رسانه، سرهنگ علی زمانی معاون نیروی انسانی سپاه استان، سرهنگ بغدادی مسئول بسیج فرهنگیان، مسئولین بسیج دانش‌آموزی و فرماندهان حوزه‌ی مقاومت برگزار و در پایان برنامه از سه نفر از فرماندهان فعال حوزه‌ی مقاومت تقدیر شد.

سرهنگ محمد سرباز در مراسم همایش فصلی سازمان بسیج دانش‌آموزی و فرماندهان حوزه مقاومت ضمن گرامی داشت شهدای مقاومت و اربعین شهادت شهید فخری زاده اظهار کرد: لازمه‌ی شناخت خدا در گام اول شناخت خود است انسام با شناخت خود می‌تواند خدا را هم بشناسد.

وی افزود: توان ما در انجام امور در واقع به اندازه‌ی نیروی انسانی ما نیست بلکه به میزان توکل ما به خدا است اینکه می‌گوییم باید به خدا توکل کرد منظور این است که هرچه میزان توکل و انرژی ما برای رضای خدا بیشتر باشد به مراتب پاسخ خدا به امور ما هم بیشتر خواهد بود چنانچه که دیدم چطور در جنگ هشت ساله توکل ما به خدا اسباب ایجاد نیروی مضاعف شد و مدیریت جهادی و بسیجی ما در جنگ که بر پایه‌ی توحید و ولایت استوار بود توانست دشمن را از پا دربیاورد.

رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی استان قزوین اظهار کرد: اگر توکل و توان ما در اجرای امور متکی به خدا باشد تمام برنامه‌ریزی‌های دشمن نقش برآب می‌شود چراکه هیچ نیرویی بالاتر از نیرو و قدرت خداوند نیست و آنچه که به عنوان محور اساسی بسیج طراحی شده تماما از توکل بر خدا سخن می‌گوید.

وی گفت: در طول تاریخ مدیران متعددی پار کار آمدند و روش‌های متعددمدیریتی را در کشور اجرا کردند و همه‌ ما شاهد آن بودیم که هیچ راهکاری نمی‌تواند به اندازه‌ی فکر و عمل بسیجی‌وار ما را به اهداف انقلاب و اسلام نزدیک کند.

این مقام مسئول ابراز کرد: اگر ما فرماندهان بتوانیم فرهنگ ایثار، شهادت، بصیرت افزایی، اخلاق و تقوا را به عنوان ماموریت خود تعریف کرده و بکوشیم تا علاوه بر اجرا، این ارکان را با عمل خود به دیگران هم آموزش دهیم پیشبرد اهداف برایمان آسان‌تر خواهد بود.

وی عنوان کرد: امروز بسیج دانش‌آموزی استان قزوین در کنار بسیج فرهنگیان و سازمان آموزش و پرورش استان قرار گرفته تا منسجم تر از قبل برای اهداف انقلاب تلاش کند. قرارگیری سه عنصر مهم آموزشی و پرورشی در کنار هم به آن معناست که ما در کنار هم بتوانیم اشکالات موجود در هربخش را برطرف کرده و در کنار یکدیگر برای تحقق آرمانها بکوشیم.

سرباز ادامه داد: امروز از تمام فرماندهان حوزه مقاومت می‌خواهیم که در کنار آموزش و پرورش و فرهنگیان برای اهداف خود گام بردارند و از تمام ظرفیت‌های موجود برای اجرای برنامه‌هایی که ذیل اهداف انقلاب، مسائل آموزش و پرورش نوجوان و جوانان است استفاده کنند.

وی با اشاره به پویش "لبخند" رضایت تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا توجه بیشتر مردم به سوی پرستاران زحمتکش کشیده شد که البته این نکته به نوبه‌ی خود قابل تقدیر است اما در این میان زحمات فرهنگیان به عنوان افرادی که می‌کوشند تا با شرایط موجود مباحث علمی و پرورشی را در اختیار آینده سازان قرار دهند نادید گرفته شد که به همین منظور ما تلاش کردیم تا پویش "لبخند رضایت" را که پویش مطرح کردن و تقدیر از فرهنگیان است اجرا کنیم.

این مقام مسئول ضمن تشرح ویژه برنامه‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی به مناسبت شهادت سردار تاکید کرد: سردار دلها یک اسطوره‌ برای جهان اسلام بود که که شهادتش قلب مردم مسلمان را بدرد آورد اما راه او همچنان ادامه دارد و ما به عنوان ادامه دهندگان و تربیت کنندگان نسل سیلمانی موظفیم تا از تمام توان خود برای اهداف سردار دلها که همان اهداف انقلاب و اسلام است استفاده کنیم امروز از شما فرماندهان حوزه‌ی مقاومت میخواهم تا با جدیت بیشتری ویژه برنامه‌های اولین سالگرد سردار دلها را دنبال کرده و از هیچ تلاشی برای انجام برنامه‌ها کوتاهی نکنید.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار