خبرهای داغ:

اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکت نفت منطقه شمال شرق در قبال محیط زیست

رییس روابط عمومی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه شمال‌شرق، اهم اقدامات مسئولیت اجتماعی این منطقه در قبال محیط زیست را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۳۰۳۸۷۸
|
۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۳
اقدامات مسئولیت اجتماعی شرکت نفت منطقه شمال شرق در قبال محیط زیستبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سیدوحیدسیدموسوی در خصوص وضعیت کمی و کیفی دفع پساب‌های صنعتی، پسماند‌ها و نحوه حمل و نقل آن‌ها گفت: با همت همکاران توانستیم در جهت مدیریت پساب‌های بهداشتی، طرح سپتیک تانک مراکز انتقال نفت سمنان، سبزوار و نیشابور را اجرایی نماییم.
وی افژود: ایجاد حوضچه‌های تبخیر در مراکز انتقال نفت سمنان، شاهرود، سبزوار و امام تقی برای مدیریت پساب صنعتی یکی دیگر از طرح‌های مهم مسئولیت اجتماعی این منطقه در قبال محیط زیست است که مانع نفوذ آلودگی‌های احتمالی این مراکز به خاک و آب‌های زیر زمین می‌شود.
سیدموسوی همچنین طرح تفکیک پسماند‌های خانگی از مبدا را یکی دیگر از مهمترین مسئولیت‌های اجتماعی این منطقه در قبال محیط زیست دانست و خاطر نشان کرد: این طرح مهم که همواره یکی از دغدغه‌های مدیران شهری بوده را باهمکاری مدیریت پسماند شهری شاهرود به اجرا گذاشته تا سهم، نقش و وظیفه‌مان را در این زمینه مشخص کنیم.
وی در خصوص تلاش منطقه شمال‌شرق برای جلوگیری از انتشار مستقیم گاز‌های گلخانه‌ای در این منطقه گفت: خوشبختانه اندازه‌گیری‌های زیست محیطی نشان داده که انتشار خارج از حد مجاز نداشته‌ایم و اخذ گواهینامه‌های متعدد بر اساس استاندارد‌های ایزو ۹۰۰۱ و ۱۴۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۵، ۵۰۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۱ و ۴۵۰۰۱ ویرایش ۲۰۱۸ گواهی بر این ادعاست.
سیدموسوی اضافه کرد: در همین راستا منطقه شمال‌شرق با هدف کاهش آلودگی ناشی از مصرف بالای گاز توربین‌های مراکز انتقال نفت سمنان و سبزوار، اقدام به برقی کردن این مراکز نموده تا نقش پررنگ‌تری درکاهش این آلودگی‌ها داشته باشد.
به گفته وی، بای‌پس کردن مرکز انتقال نفت سمنان جهت انتقال فرآورده به نیروگاه شهید باکری این شهرستان یکی دیگر از مهمترین اقدامات مسئولیت اجتماعی این منطقه در قبال محیط زیست است که ان‌شاالله بزودی خبرش را پس از اتمام عملیات آن، رسانه‌ای خواهیم کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها