خبرهای داغ:

تجلیل از رانندگان مدیریت حمل و نقل درون شهری شهرداری شاهرود+ تصاویر

به همت شهرداری شاهرود از رانندگان مدیریت حمل و نقل درون شهری شهرداری شاهرود به مناسبت روز حمل و نقل تجلیل شد.
کد خبر: ۹۳۰۳۸۹۲
|
۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در این مراسم که با حضور شهردار شاهرود و ریاست شورای اسلامی شهر شاهرود و تعدادی از مدیران و مسئولان شهرداری و جمعی از رانندگان حوزه حمل و نقل همگانی درون شهری در محیط باز برگزار شد، علیرضا حاجی محمد علی با بیان اینکه رشد و توسعه شهر‌ها اگر چه افزایش سطح رفاه و بهبود بسیاری از شاخص‌ها از جمله سلامت، بهداشت، خدمات و... را موجب می‌شود، گفت: حرکت به سمت حمل و نقل پاک نه تنها یک هدف، بلکه از اولویت‌های شهری است که شهرداری شاهرود در راستای اقدامات زیر ساختی و توسعه حمل و نقل پاک از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
وی ضمن بیان این مطلب که حمل و نقل پاک یکی از شاخص‌های اصلی برای رسیدن به توسعه پایدار، کار آمدتر کردن سیستم حمل و نقل عمومی در شهر‌ها اعلام شده است، ابراز داشت: در این مراسم شهردار شاهرود و ریاست شورای اسلامی شهر در راستای تحقق حمل و نقل به صورت نمادین از دوچرخه برای طی کردن مسافتی استفاده کردند.
اهدای شاخه گل توسط مهندس علیرضا حاجی محمد علی شهردار شاهرود و سید جواد بیطرف ریاست شورای اسلامی شهر به مناسبت روز حمل و نقل به رانندگان تاکسی و اتوبوس درون شهری نیز انجام شد.
حمل ونقل به عنوان یکی از پایه‌های اقتصاد در جامعه امروز مورد توجه برنامه ریزان اقتصادی کشور قرار گرفته است به همین مناسبت همه ساله چنین روزی به عنوان روز حمل ونقل گرامی داشته می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار