خبرهای داغ:
معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان خبر داد

برگزاری آزمون کلینیک مدیریت در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان از برگزاری آزمون کلینیک مدیریت در شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با هدف اصل شایسته‌گزینی و حرفه‌ای‌گری خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۳۹۳۳
|
۲۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۸

برگزاری آزمون کلینیک مدیریت در شرکت توزیع نیروی برق استان همدانرضا الماسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به ابلاغ شیوه‌نامه انتخاب و انتصاب مدیران حرفه‌ای در شرکت‌های وابسته توانیر اظهار داشت: با توجه به ایجاد زمینه استقرار اصل شایسته‌گزینی و حرفه‌ای‌گری، ایجاد فرصت برابر و افزایش انگیزه کارکنان و رضایت شغلی به منظور انتخاب و انتصاب مدیران حرفه‌ای، آزمون حضوری با هماهنگی کلینیک مدیریت شرکت توانیر و توزیع برق استان برگزار شد.

وی افزود: در راستای این امر و با توجه به برنامه جانشین‌پروری، تعداد 15 نفر از همکاران برای ارزیابی و سنجش  به کلینیک مدیریت معرفی شدند و پس از بررسی‌های لازم این افراد برای حضور در آزمون و مصاحبه آنلاین پذیرفته شدند.

معاون منابع انسانی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان ابراز داشت: این آزمون با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی با حضور نماینده کلینیک مدیریت شرکت توانیر در محل سالن جلسات شرکت برگزار شد.

وی با اشاره به مفاد شیوه‌نامه ابلاغی توانیر ادامه داد: آزمون کلینیک مدیریت شامل سنجش مهارت‌های مدیریتی، توانمندی تحلیل و حل مسئله و توان ذهنی تحت استرس بود.

الماسی تصریح کرد: همچنین خروجی طرح، تأمین مدیر یا شایسته‌گزینی، ارزیابی کلی توان مدیریتی و رهبری، ابعاد مختلف ویژگی‌های شخصیتی و برنامه توسعه پیشنهادی است که پس از انجام مصاحبه آنلاین در اختیار شرکت قرار خواهد گرفت.

وی یادآور شد: با توجه به اجرای دو مرحله تکمیل پرسشنامه و حضور در آزمون، جلسه مصاحبه نیز در آینده نزدیک توسط کلینیک مدیریت اعلام شده و در نهایت منجر به صدور گواهینامه می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات