خبرهای داغ:

حوزه و دانشگاه دو بال مشترک جهت رسیدن به اهداف علمی کشور

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: حوزه و دانشگاه دو بال مشترک جهت رسیدن به اهداف علمی کشور هستند و وحدت بین این دو به تولید علم ونظریه پردازی سرعت می‌بخشد.
کد خبر: ۹۳۰۴۰۹۷
|
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۳
حوزه و دانشگاه دو بال مشترک جهت رسیدن به اهداف علمی کشورحجت الاسلام مرتضی یعقوبی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان سمنان بیان کرد: وحدت حوزه و دانشگاه مورد تاکید حضرت امام خمینی (ره) بود و امام حوزه و دانشگاه را مغز متفکر جامعه و دو مرکز بسیار مهم برای پیشرفت علمی کشور می‌دانستند و سعادت را در گرو تهذیب و اسلامی بودن محیط علم می‌دانستند.
وی افزود: بنابر این تاکیدات حوزه و دانشگاه دو بال مشترک جهت رسیدن به اهداف علمی کشور هستند و وحدت بین این دو به تولید علم ونظریه پردازی سرعت می‌بخشد.
مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان سمنان با بیان اینکه امروز شاهدیم ثمره این وحدت موجب اذعان دشمن در پیشرفت‌های علمی شده است گفت: شهید آیت الله دکتر مفتح برای تحقق وتقویت این وحدت تلاش‌های بسیاری نمود و به پاس آن تلاش‌های علمی ایشان، روز ۲۷ آذر ماه سالروز شهادت این عالم متعهد روز وحدت حوزه و دانشگاه نام گذاری شده است.
وی ادامه داد: سازمان بسیج طلاب سپاه قائم آل محمد (عج) به همین مناسبت برنامه‌های متعددی در فضای مجازی تدارک دیده است و با توجه به شرایط کرونایی جهت تقویت این مهم همایشی با حضور برخی از روحانیون، اساتید، نخبگان حوزه و دانشگاه در روز شنبه ۲۹ آذر ماه، با نماینده، ولی فقیه در استان سمنان برگزار می‌کند./ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار