مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در گفت و گو با بسیج:

ضامن پیشرفت جامعه در گرو وحدت حوزه و دانشگاه است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا، ضامن پیشرفت جامعه را در گرو اتحاد رویه و تعهد مشترک در حوزه و دانشگاه عنوان کرد.
کد خبر: ۹۳۰۴۲۱۰
|
۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۷

حجت الاسلام سیدفاضل پیغمبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، با گرامیداشت روز 27 آذر سالروز شهادت آیت الله دکتر مفتح که بعنوان روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده اظهار داشت: این شخصیت انقلابی  از جمله روحانیون روشنگری بود که نقش مهمی در نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی(ره) و نزدیکی حوزه و دانشگاه ایفا کرد.

وی افزود: امروز با جایگاهی سیاسی که در دنیا و در مقابله با استکبار داریم، بیش از پیش نیازمند اتحاد رویه و تعهد مشترک در حوزه و دانشگاهیم. با چنان اتحادی پیشرفت علمی واقعی و متعهدانه ما تضمین می شود .

حجت الاسلام پیغمبری اضافه کرد: با وحدت حوزه و دانشگاه همه تلاش ها و نقشه هاي شوم دشمنان و استعمارگران غربي و نظام هاي وابسته گذشته براي منزوي کردن روحانيت و غربي کردن کشور و نهادهاي فرهنگي و آموزشي بويژه دانشگاه نقش بر آب و در نهايت به شکست منجر شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه جلفا در پایان سخنان خود با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب در خطبه های نماز جمعه 26 آذر سال 78 درمورد ضرورت وحدت حوزه و دانشگاه در نظام اسلامی، گفت: وحدت حوزه و دانشگاه یعنی وحدت در هدف و هدف این است که همه به سمت ایجاد یک جامعه اسلامی پیشرفته مستقل، جامعه امام، جامعه پیشاهنگ، جامعه الگو حرکت کنند.

ارسال نظرات