با حضور مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل و فرماندار خلخال، تصویربرداری تله فیلم لبه پرتگاه در خلخال از سر گرفته شد.
کد خبر: ۹۳۰۴۳۷۰
|
۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶

مراحل پایانی تصویربرداری فیلم لبه پرتگاه در خلخال

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، صبح امروز با حضور علی ملااحمدی مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل و فریدون بابایی فرماندار خلخال، کار تصویربرداری تله فیلم لبه پرتگاه در خلخال از سر گرفته شد.

علی ملااحمدی ضمن مثبت ارزیابی کردن فعالیت گروه فیلم‌برداری این سریال با نظارت صداوسیمای مرکز اردبیل و معاونت تولید سیمای اردبیل اظهار کرد: فیلم سینمایی فاخر لبه پرتگاه با نگرش تاریخی به وقایع اجتماعی دهه پنجاه و اوایل انقلاب پرداخته و مهم‌ترین ویژگی این فیلم سینمایی نگاه بومی و وجه اشتغال‌زایی آن در منطقه است.

وی افزود: ساخت این تله فیلم در دو روستای خمس و ترزنق خلخال آغاز شده و با همکاری فرمانداری شهرستان و دهیاری‌ها، امکانات لازم در اختیار اکیپ تصویربرداری این فیلم قرار گرفته که جای قدردانی دارد. 

مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل ادامه داد: فیلم‌برداری تله فیلم لبه پرتگاه تا روزهای آینده در خلخال به پایان می‌رسد و علاوه بر این کار تصویربرداری و تدوین فیلم سه سپیده در مرکز استان به پایان رسیده که در دهه فجر به روی آنتن شبکه یک خواهد رفت.

فیلم شهید مرحمت بالازاده ساخته می‌شود

ملااحمدی بیان کرد: بیش از ۵ فیلم، سریال و مستند دیگر تا بهار سال آینده در دست تولید و تصویربرداری و تدوین است.

وی گفت: فیلم سوها که سرگذشت حوادث انقلاب در روستاهای شهرستان نمین است، در حال تدوین بوده و تا اوایل سال آماده پخش خواهد شد و در بخش ایثار و شهادت فیلم زندگی شهید قهرمان و ارزنده استان، شهید مرحمت بالازاده از شهرستان گرمی در حال عقد قرارداد است.

مدیرکل صداوسیمای مرکز اردبیل تصریح کرد: سریال مهمانی موقت نیز در حال اتمام تصویربرداری بوده و تا اوایل سال به مرحله پخش خواهد رسید.

ملااحمدی از همکاری با اداره کل میراث فرهنگی و ساخت سریال ایران ۹۱ خبر داد و گفت: این سریال نیز در حال نگارش و تدوین فیلم‌نامه جهت ساخت است.

دوست داشتم زمان زیادی در خلخال بمانم

آتش تقی‌پور، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در روستای ترزنق و در محل فیلمبرداری تله فیلم لبه پرتگاه اظهار کرد: به لحاظ طبیعت زیبای خلخال دوست داشتم زمان زیادی در خلخال بمانم.

وی با اشاره به مهمان‌نوازی مردم خلخال در خصوص لوکیشن انتخابی برای تصویربرداری فیلم لبه پرتگاه افزود: قطعا تهیه کننده این فیلم نیز با دید وسیعی نسبت به انتخاب این منطقه و روستاهای خمس و ترزنق برای تصویربرداری این فیلم تلاش کرده است.

بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان با قدردانی از مدیرکل صداو سیمای مرکز اردبیل گفت: قطعا توجه به مناطق روستایی می‌تواند لذت ساخت فیلم‌ها در چنین مناطقی را چندین برابر افزایش دهد.

ارسال نظرات