خبرهای داغ:
مدیرکل کمیته امداد استان قزوین:

ایجاد اشتغال و تامین مسکن، خدمت پایدار کمیته امداد به مددجویان است

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین گفت: مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام (ره) با دریافت تسهیلات اشتغال به توانمندی رسیده و با عزت نفس و امید به الطاف الهی به بهبود وضعیت زندگی خویش خواهند پرداخت.
کد خبر: ۹۳۰۴۴۰۸
|
۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، مهرعلی حق گویان در دیدار با مدیر امور شعب بانک رفاه استان قزوین بیان کرد: اشتغال زایی اساسی ترین و جدی ترین خدمت کمیته امداد امام (ره) به محرومان است.

وی ادامه داد: این خدمت برای ارتقای معیشت و رهایی آنها از فقر و سالم سازی جامعه از آسیب های مستقیم و غیرمستقیم فقر است.

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: برای فقرزدایی راهکاری جدی تر و اساسی تر مانند اشتغال نداریم چراکه مددجویان تحت حمایت این نهاد با دریافت تسهیلات اشتغال به توانمندی رسیده و با عزت نفس و امید به الطاف الهی به بهبود وضعیت زندگی خویش خواهند پرداخت.

وی افزود: سهم بانک رفاه در پرداخت تسهیلات اشتغال زایی برای مددجویان طی سال جاری هفت میلیارد تومان است که تاکنون ۴۱ درصد از این رقم پرداخت شده است و امیدواریم روند پرداخت سریع تر شود تا بتوانیم پیش از اسفند ماه برنامه پرداخت تسهیلات اشتغال را به پایان برسانیم.

حق گویان عنوان کرد: کمیته امداد امام (ره) افراد واجد شرایط و دارای توانمندی های لازم را شناسایی و به بانک ها معرفی می کند که انتظار داریم، بانک های عامل با پرداخت شایسته این تسهیلات بستر اشتغال زایی به صورت جدی تر فراهم کنند.

در ادامه مدیر امور شعب بانک رفاه استان قزوین عنوان کرد: بانک رفاه همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) را وظیفه دینی، انسانی و اجتماعی و افتخاری برای خود می داند چراکه این نهاد برای خدمت به محرومان اقدام می کند.

محمود آقایی تأکید کرد: بررسی های ما نشان می دهد که تسهیلات پرداختی کمیته امداد امام خمینی (ره) نقش بسزایی در ایجاد اشتغال پایدار برای خانواده های نیازمند داشته است.

وی یادآورشد: خوشبختانه تسهیلات پرداختی اثربخشی لازم در زندگی تسهیلات گیرندگان داشته است از این رو این بانک همکاری خود را با کمیته امداد امام خمینی (ره) استمرار خواهد .

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار