خبرهای داغ:

برگزاری جلسه کمیته اصناف، اقشار و محبت مردمی شاهرود در بزرگداشت سالگرد شهید سلیمانی

جلسه کمیته اصناف، اقشار و محبت مردمی بزرگداشت اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس در ساختمان شهید نادری اداره صنعت، معدن و تجارت شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۴۴۱۹
|
۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
برگزاری جلسه کمیته اصناف، اقشار و محبت مردمی شاهرود در بزرگداشت سالگرد شهید سلیمانیبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، جلسه کمیته اصناف، اقشار و محبت مردمی بزرگداشت اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس در ساختمان شهید نادری اداره صنعت، معدن و تجارت شاهرود برگزار شد.
محمدرضا کاملی رئیس اداره صمت و مسئول کمیته اصناف، اقشار و محبت مردمی شاهرود ضمن خیرمقدم با اشاره به دستور جلسه خواستار همکاری اعضا کمیته در برگزاری باشکوه دهه بصیرت و شهادت حاج قاسم سلیمانی شد.
علیرضا تیموری فرمانده حوزه بسیج اصناف و بازاریان الهادی (ع) شاهرود نیز در این جلسه با تاکید بر همراهی و همکاری اصناف و بازاریان در اجرای برنامه‌های متنوع در این ایام تاکید و از اصناف به خاطر همکاری در ایام شیوع کرونا تقدیر کرد.
در این نشست در خصوص تهیه ۸ بنر و نصب در سطح شهر و واحد‌های تولیدی در گرامیداشت این ایام با همکاری اداره کار و اتاق اصناف و شهرداری و ارسال پیامک توسط اتحادیه‌ها و اصناف و چاپ تصاویر حاج قاسم و نصب در بازار و پاساژ‌ها و مغاز‌ها تاکید شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها