خبرهای داغ:
درپی هتاکی به ساحت مقام شهید مقاومت؛

بیانیه بسیجیان جامعه عشایری استان کرمانشاه

بسیجیان جامعه عشایری استان کرمانشاه در محکوم کردن حتاکی یکی از کارکنان دانشگاه رازی کرمانشاه نسبت به سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حمایت از مدیر معدوم کانال ضد انقلاب ؛ بیانیه صادر کردند.
کد خبر: ۹۳۰۴۴۳۵
|
۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

به گزارش خبر نگار بسیج عشایری از کرمانشاه،  بسیجیان جامعه عشایری استان کرمانشاه در محکوم کردن حتاکی یکی از کارکنان دانشگاه رازی کرمانشاه نسبت به  سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حمایت از مدیر معدوم کانال ضد انقلاب ؛ بیانیه ای به شرح ذیل صادر کردند :

بسم الله الرحمن الرحیم 

وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلُوا في سَبيلِ اللهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْياءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ ( آل عمران - 169)

هرگز گمان مبر كسانى كه در راه خدا كشته شدند، مرده اند! بلكه زنده اند، و نزد پروردگارشان روزى داده مى شوند.

مردم ما نورانیت را خوب می شناسند قطعاً این نورانیت برای کاسه لیسان اپوزیسیون و سرویس اطلاعاتی فرانسه نیست ما نورانیت را در سیه چردگی زکزاکی ها می بینیم در چهره های آفتاب سوخته ی مجاهدین اسلام زیر تیغ خورشید عراق و شام ...
نورانیت متعلق به سرداریست که به فرموده ی مقام ولایت حتی آنان که علقه ای به انقلاب ندارند به او علاقه مندند و عزادار و خونخواهش هستند و موید عرایضمان تشییع میلیونی پیکر ایشان می باشد.

بهتر آن باشد که سرّ دلبران گفته آید در حدیث دیگران
او را از نگاه مدیر کل سابق سیا بشناسید که سلیمانی را دشمن شایسته می داند ،او را از نگاه اوباما بشناسید که اذعان می کرد کاش فرمانده ای مثل قاسم سلیمانی داشتیم ، او را از نگاه جان کری بشناسید که اقرار میکرد آرزویم این است برای یکبار هم شده قاسم سلیمانی را از نزدیک ببینم .

اخیراً یکی از کارکنان دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه رازی در اقدامی بی ادبانه و موهن سعی بر هتک حرمت سرادرشهیدمان داشته و به هواخواهی و هواداری از روح الله زم موهوماتی را مطرح کرده است . در عجبیم از عدم درک و فهم و شرف و وجدان برخی افراد که چگونه فداکاری‌های فرزندان خود را فراموش نموده و همسو با دشمنان نظام و انقلاب، خطوط قرمز و ارزش‌های مردم و انقلاب را زیر پا میگذارند .

ضمن قدردانی از زحمات کارکنان و مدیران انقلابی و همیشه در صحنه دانشگاه رازی، درخواست برخورد قاطع با فردی که اخیرا با هتاکی نسبت به شهید سلیمانی و زیر سؤال بردن ارزش‌های انقلاب، باورها و اعتقادات مردم را جریحه دار نموده است را داریم و هرگونه قصور و اهمال کاری مسئولین دانشگاه را حمل بر هم صدایی آنان با شخص خاطی می پنداریم.

ارسال نظرات