خبرهای داغ:
با حضور رییس ستاد کنگره ملی شهدای قم برگزار شد:

نشست کارگروه پیشکسوتان سپاه امام علی بن ابی طالب (ع)

جلسه کارگروه پیشکسوتان سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با حضور رییس ستاد کنگره ملی شهدای قم و در محل مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۴۴۳۷
|
۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، نخستین جلسه کارگروه پیشکسوتان سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) با حضور احمد حاجی زاده رییس ستاد کنگره ملی شهدای قم، سید مهدی رضویان مسئول بسیج پیشکسوتان استان و جمعی از فرماندهان و مسئولان یگان‌های لشکر ۱۷ در دوران دفاع مقدس در محل مرکز فرهنگی و موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، حجت الاسلام علی لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم، توضیحاتی پیرامون فعالیت‌ها و اقدامات و ضروریات محتوایی سوژه یابی موزه و تدوین سرفصل‌های دانشنامه دفاع مقدس ارائه کرد.

سپس مباحث و پیشنهاداتی، چون استخراج فایل سوژه‌های لشکر ۱۷، ارائه طرح‌های عملیاتی جهت اجرای ماکت عملیات کربلای یک در محوطه موزه و طراحی اینفوگراف عملیات‌ها و فرماندهان شهید لشکر مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین در این جلسه مطرح شد از آنجا که برای نخستین بار در سطح کشور، استان قم مبادرت به ایجاد کارشناسی رشته روایتگری دفاع مقدس و کاردانی امور فرهنگی-موزه نموده است، این استان به پایلوت مجموعه آموزشی کل کشور در زمینه فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت تبدیل شود.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات