جلسه توجیهی طرح عمران روستا سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری استان خوزستان بصورت مجازی و با حضور همه مدیران واعضای کانون ها، برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۴۴۴۴
|
۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج مهندسین عمران و معماری خوزستان روز یکشنبه مورخ ۱۶ آذر به منظور پیگیری و بررسی طرح عمران روستا جلسه مجازی با حضور مسئولین سازمان و مدیران کانون‌ها در سطح استان برگزار شد

در این جلسه آقای مهندس پور بهرامی مسئول سازمان بسیج مهندسین ضمن تبریک روز دانشجو به نقش این قشر از جامعه در حرکت پیشران علمی و فرهنگی کشور اشاره داشتند. ایشان همچنین از مدیران کانونها به جهت فعالیت مستمر در هفته بسیج تشکر و نیز درخواست نمودند تا توان کانون بر طرح جامع عمران روستا متمرکز و سایر برنامه‌های اجرایی و مطالعاتی در حوزه‌های مختلف را با طرح جامع عمران روستا همسو نمایند.

در این جلسه مجازی موضوعاتی در خصوص پیگیری رفع نواقص و بروزرسانی وضعیت کانونها و نیز طرح جامع عمران روستا و جزئیات آن با رویکرد شناسنامه عملیاتی بررسی شد.

مدیران کانون‌های ماهشهر، شوش، اندیمشک، رامهرمز، سوسنگرد و حمیدیه که در طرح عمران روستا شناسنامه عملیاتی را تکمیل نمودند، تجربیات خود را با سایر مدیران کانون‌ها به اشتراک گذاشتند. همچنین در این جلسه مجازی برای تمام کانون‌ها راه‌های دسترسی اختصاصی به سامانه آموزش مجازی فراهم گردید تا از این طریق در آینده بتوانند بدون محدودیت‌های ایجاد شده ناشی از ویروس منحوس کرونا جلسات کانون خود را مدیریت و بیشترین بهره را از مدیریت زمان به وجود آمده در این بستر دریافت کنند.

ارسال نظرات