فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر داد؛
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از انهدام سه باند بزرگ سرقت تحت عنوان مسافر و کشف 60 فقره سرقت خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۴۵۶۲
|
۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار"کیوان ظهیری" در مصاحبه با شبکه های خبری، اعلام کرد: با وصول پرونده هاي متعدد با موضوع سرقت بعنف خودرو در شهرستان شهريار به پليس آگاهي، تیم ویژه ای در این خصوص فعال شده و بررسی آن را آغاز کردند.

وی افزود: در تحقيقات اولیه پلیس از شکات مشخص شد سارقان با شيوه و شگرد مسافر و در پوشش خانواده با سوارشدن به خودروهاي مسافرکش شخصي و تاکسي ها و کشاندن آنها به مسیرهای خلوت با تهديد چاقو و ضرب و شتم، خودرو و اموال آنان از قبيل وجه نقد، گوشي تلفن همراه را سرقت کرده و متواری می شدند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: اعضای این باند پس از اخذ عابر بانک هاي شاکيان و رمز کارت، حسب آنان را تخليه و در برخی موارد حتی قطعات خودروهاي سرقتي را نیز باز کرده و آنها را مکان های خلوت رها می کردند.

سردار ظهیری بیان داشت: با انجام اقدامات اطلاعاتی، در چهار روز گذشته سه باند بزرگ سرقت تحت عنوان مسافر در شهریار مورد شناسایی قرار گرفت و در عملیاتی ویژه از سوی پلیس آگاهی غرب استان تهران، هفت عضو این باند در مخفیگاهشان دستگیر شدند و در بازرسی از محل، يک دستگاه خودروي پرايد هاچ بک استفاده شده در امر سرقت و تعداد سه دستگاه گوشي تلفن همراه و پنج قبضه قمه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اعتراف سارقان به 60 فقره سرقت بعنف خودرو و معابر در شهرستان هاي شهريار، بهارستان، ملارد و استان هاي البرز و تهران بزرگ خاطرنشان کرد: تاکنون 20 نفر از شاکيان مورد شناسايي قرار گرفته و تحقيقات جهت شناسايي ساير شکات ادامه دارد.

ارسال نظرات