خبرهای داغ:
همزمان با میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار:

تجلیل از پرستاران و کادر درمان در مناطق عشایری کشور

احمد سعیدی مسئول بسیج عشایری کشور گفت: به بهانه میلاد حضرت زینب(سلام الله علیها) و روز پرستار از تمامی کارکنان و پرستاران مراکز بهداشتی درمانی کشور به ویژه مناطق عشایری تقدیر و تشکر می نماییم.
کد خبر: ۹۳۰۴۷۲۷
|
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵

به گزارش سرویس بسیج عشایری خبرگزاری بسیج، سرهنگ احمد سعیدی ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت زینب سلام الله علیها و روز پرستار گفت: این روز بهترین زمان برای تجلیل از مقام شامخ حضرت زینب(س) و تقویت روحیه زینب گونه در میان پرستاران و تقدیر و تشکر از زحمات و نقش ارزشمند پرستاران در جامعه است. بی شک پرستاران در کنار سایر کادر درمان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا هستند.

سعیدی افزود: یکی از سخت ترین سالها برای کادر درمان، پزشکان و پرستاران سال گذشته بود و تعدادی از این عزیزان در راه خدمت به این کشور و مردم به فیض شهادت نائل شدند.

مسئول بسیج عشایری کشور تاکید کرد: به پاس خدمات پرستاران و کارکنان مرکز بهداشت در سراسر کشور به ویژه مجریان اجرای طرح سلامت شهید سلیمانی در مناطق عشایری بر خود وظیفه می دانم از زحمات و فداکاری های این عزیزان تقدیر و تشکر نمایم و از درگاه ایزدی توفیق روزافزون برای این عزیزان و سلامتی و عاقبت به خیری برای ایشان و خانواده محترمشان مسئلت نمایم.

وی در پایان گفت: از جامعه عشایر نیز درخواست داریم تا تمامی دستورالعمل های بهداشتی مصوب ستاد کرونا به ویژه محدودیت های کرونایی در شب یلدا را همچون گذشته رعایت نمایند تا بتوانیم با امید به خدا این ویروس منحوس را شکست داده و همچون گذشته در کنار یکدیگر زندگی کنیم. 

ارسال نظرات