یادداشت؛

جهاد امروز؛ صبوری در شب یلدا

جهاد همیشه جهاد است و پایان آن همیشه شیرین و امروز در شب یلدا به یقین جهاد ما همراهی کادر درمان، صبوری و پرهیز از دورهمی هاست تا از این میدان و امتحان هم سربلند بیرون بیاییم.
کد خبر: ۹۳۰۴۷۶۱
|
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، جهاد همیشه جهاد است، روزی با لباس رزم در میدان مبارزه با دشمن و امروز در میدان مبارزه با کرونا، تنها آنچه مهم است در این میدان همراهی مردم با مدافعان این رزم است.

باید روزی را در تاریخ ورق بزنیم که مردانی از این دیار برای مبارزه با دشمن لباس رزم پوشیدند و جان دادند تا جان بگیریم و اکنون کادر درمان در مبارزه با کرونا لباس رزم بر تن پوشیده و سینه سپر کرده اند تا مردم در سلامت باشند.

آیا وقت آن نرسیده است ما نیز چون نیروهای مردمی دوران دفاع مقدس که سنگ تمام گذاشتند در همراهی رزمندگان با رعایت نکات بهداشتی یاور آن ها در مهار کرونا باشیم.

همراهی برخی از مردم در دستگیری از نیازمندان که ماه هاست شب و روز ندارند ستودنی است ولی همراهی عموم مردم در رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از دورهمی ها قطعا کمک حال کادر درمان و افراد فعال در بحث کمک مومنانه خواهند بود.

وقت آن است خوب فکر کنیم که همه مردم دوست دارند در بلند ترین شب سال کنار هم باشند ولی باید واقف باشیم شاید با چند ساعت کنار هم بودن موجب بیماری هم شده و سال ها با خاطرات تلخ آن زندگی کنیم.

بیایید با صبوری بیش از پیش لحظات شیرینی را برای آینده ترسیم کنیم تا مبادا شیرینی یک شب موجب تلخی سالیان عمرمان باشد.

جهاد همیشه جهاد است، جهاد یعنی سینه سپر کردن و گذشتن از امیال نفسانی برای اهدافی بزرگ چراکه جهاد با نفس و جهاد با کفر همیشه شیرین بوده است.

امروز هم جهاد با نفس و خواسته هایمان برای برگزاری برخی برنامه ها همچون دورهمی ها و مراسم شب یلدا شاید کمتر از جهاد فی سبیل الله نباشد چراکه با گذشتن از آن سلامتی جامعه را تضمین می کنیم.

رقیه غلامی

ارسال نظرات
پر بیننده ها