همزمان با ایام ولادت عقیله بنی هاشم انجام شد؛

کمک های مومنانه همراه با کمک به تهیه جهیزیه در فارسان

بسیجیان پایگاه خواهران بیت الزهرا شهرستان فارسان با توزیع 24 بسته کمک معیشتی بین خانواده های نیازمند و کمک به تهیه جهیزیه یک نو عروس به استقبال شب یلدا رفتند.
کد خبر: ۹۳۰۴۸۲۳
|
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ جمعی از خواهران بسیجی پایگاه بیت الزهرا شهرستان فارسان با کمک به تهیه جهیزیه یک نو عروس و همچنین توزیع 24 بسته کمک معیشتی بین خانواده های نیازمند به استقبال شب یلدا رفتند.

 فرمانده سپاه ناحیه فارسان در مصاحبه با خبرنگار افتخاری بسیج گفت: جمعی از خواهران بسیجی پایگاه بیت الزهرا شهرستان فارسان توانستند با کمک 42 میلیون ریالی که از خیرین جمع آوری کردند مقداری از لوازم ضروری جهیزیه یک نو عروس را برایش فراهم کنند.

سرهنگ پاسدار حمید یزدانی افزود: خواهران بسیجی توانست  مقداری از لوازم ضروری نظیر پتو، بخاری و... را برای این زوج نیازمند فراهم کند تا با خاطری آسوده تر زندگی جدید خود را آغاز کنند.

وی در ادامه گفت : خواهران بسیجی پایگاه بیت الزهرا فارسان به مناسبت میلاد با برکت حضرت زینب(س) و در آستانه شب یلدا در یک کار جهادی دیگر توانستند تعداد 24 بسته کمک معیشتی شامل برنج، روغن ، ماکارانی، تن ماهی و لوبیا و.... را فراهم کرده و بین 24 خانواده نیازمند تقدیم کنند .

سرهنگ یزدانی ارزش هر بسته معیشتی را نزدیک به یک میلیون و پانصد هزار ریال برآورد  و عنوان کرد این کمک ها به یاری خداوند همچنان ادامه دار خواهد بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار