جانشین فرمانده سپاه کربلا:

ملت ایران متوقف شدنی نیست

جانشین فرمانده سپاه کربلا با تاکید بر اینکه باید راه شهدایی همچون حاج قاسم  را ادامه دهیم، تاکید  کرد: تداوم راه شهدا همین ترویج حس نوعدوستی در جامعه است.
کد خبر: ۹۳۰۴۸۵۶
|
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آئین نهضت کمک مومنانه به مناسبت میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها) و روز پرستار و همزمان با شب یلدا به همت سازمان بسیج جامعه زنان سپاه کربلا  پیش از ظهر امروز با حضور سرهنگ حسین  محمد رضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا  در حسینیه عاشقان کربلا  ساری برگزار شد.

سرهنگ حسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا در آئین ضمن تبریک ولادت سراسر پرخیر و برکت حضرت زینب کبری (سلام الله علیها) و تبریک روز پرستار و همچنین گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه سلامت، با اشاره به اینکه پرستاران عاشقانه، مجاهدانه و خالصانه در مقابله با ویروس منحوس کرونا، تلاش می‌کنند، گفت: کرونا متاسفانه باعث محدودیت‌هایی زیادی شده است، و بسیاری از مردم مبتلا به بیماری شدند و جان خود را از دست دادند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با تاکید براینکه کرونا با همه محدودیت‌هایی که ایجاد کرد، نتوانست باعث توقف ملت شود، افزود: علیرغم همه مشکلات و موانع پیش رو، اما مردم کشور ما متوقف نشدند.

سرهنگ رضایی با یادآوری این مطلب که در این ۴۱ سال ملت ایران با انواع بحران‌ها و مشکلات روبرو شد، ادامه داد: ۸ سال جنگ تحمیلی  بزرگترین بحران بود و   دشمنان  میخواستند انقلاب اسلامی را از طریق جنگ زمین گیر کرده و آن را از بین ببرند، اما  هیچ تهدید و بحرانی نتوانست ملت بزرگ ایران را متوقف کند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب که توسط دفاع مقدس توانستیم انقلاب خود را به دنیا صادر کنیم، خاطرنشان کرد: دشمنان میخواستند با جنگ هیمنه انقلاب اسلامی را  بشکنند، اما به فرموده امام راحل ما در جنگ دو ابهت شرق و غرب را شکستیم و بزرگترین تهدید را به فرصت تبدیل کردیم لذا بعد از جنگ نیز در صحنه‌های مختلف عظمت و بزرگی مردم نیز مشاهده شد.

سرهنگ رضایی در ادامه سخنان خود با بیان این مطلب که کرونا دارای دو وجه است، افزود: کرونا مشکلات زیادی را به وجود آورد، اما از طرفی نیز حس همدلی، نوعدوستی، مشارکت و مردم یاری در بین مردم بوجود آورد که در هیچ ملتی این  نوع همدلی وجود ندارد.

جانشین فرمانده سپاه کربلا به  فرموده رهبر معظم انقلاب درباره ویژگی بارز شهید حاج قاسم سلیمانی مبنی بر نوعدوستی این شهید عزیز، اضافه کرد: حس نوعدوستی حاج قاسم بود که در کشور‌هایی مثل سوریه، عراق، حضور پیدا می‌کرد تا مردم را نجات دهد حتی در سیل خوزستان نیز حضور پیدا کرد تا آلام و درد مردم را کاهش دهد.

سرهنگ رضایی با تاکید بر اینکه باید راه شهدایی همچون حاج قاسم  را ادامه دهیم، تاکید  کرد: تداوم راه شهدا همین ترویج حس نوعدوستی در جامعه است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه ملت ایران به خاطر حس نوعدوستی زبانزد هستند، گفت: مسلمانی ما اجازه نمیدهد نسبت به  مردم بی تفاوت باشیم.

سرهنگ رضایی نوعدوستی را از مولفه‌های انقلابی گری دانست و اضافه کرد: امید و نشاط را گسترش دهیم که این با برطرف کردن مشکلات مردم امکان پذیر است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه دشمن در تلاش است  تا مشکلات را بیشتر کرده تا به خواسته شوم خود برسد، گفت: باید با برطرف کردن مشکلات مردم نگذاریم دشمنان به  اهداف خود برسند.
 
به گفته سرهنگ رضایی سوء مدیریت و بی کفایتی باعث بخشی از ایجاد مشکلات در کشور شده است، که مسئولین باید در این رابطه تدبیر کرده و مشکلات را حل کنند.
 
جانشین فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه مجموعه سپاه و بسیج تا وقتی که مشکلات است، درکنار مردم خواهد بود، تاکید کرد:ظرفیت سپاه و بسیج متعلق به مردم  است و در خدمت به مردم کار گرفته شده لذا در همه بحران‌ها و مشکلات در سیل، زلزله، و در حتی در ایام کرونا، در حال خدمت رسانی به مردم هستند.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها