سردار افضلی فرمانده یگان رزم استان؛

عقیله بنی هاشم الگوی تمام عیار بشریت است

سردارفرمانده یگان رزم استان چهارمحال وبختیاری گفت: عقیله بنی هاشم حضرت زینب کبری سلام الله علیها الگوی تمام عیار بشریت است.
کد خبر: ۹۳۰۴۸۸۰
|
۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی افضلی همزمان باسالروز میلاد نورانی بزرگ پرستار کربلا، گفت: خدا در سوره مبارکه مائده آیه 32 می­فرماید: هرکس نفسی را حیات بخشد مثل آن است که همه­ی مردم را حیات بخشیده است.

سردار فرمانده تیپ 44حضرت قمربنی هاشم علیه السلام افزود: قهرمان صبر،ایثار حضرت زینب کبری سلام الله علیها  در کربلا وحوادث پس از واقعه عاشورا پرستار امام معصوم بودند و علاوه بر آن در رساندن پیام نهضت عاشورا به جامعه­ی بشریت نقش بسیار مهمی ایفا کردند، که به همین مناسبت سالروز ولادت غم­خوار بازماندگان عاشورا، عقیله­ی بنی­هاشم حضرت زینب کبری سلام الله علیها را روز پرستار نامگذاری شده است.

سردار افضلی خاطرنشان کرد : این روزها جامعه پزشکی خصوصا پرستاران در خط مقدم جنگ با ویروس کرونا هستند و رسالت و تعهد سنگینی درقبال سلامت جامعه به عهده دارند که در این راستا سلامتی خود را نیز در کف اخلاص گذاشته­اند.

سردار فرمانده یگان رزم استان ادامه داد: مدافعان عرصه سلامت، سفیدپوشانی که این روزها در مقابل تمام سختی ها مقاوم ایستادند و بر اساس وظیفه انسانی خود که تنها نجات جان مردم است، هر روز نمایی از فداکاری و ایثار را در عرصه خدمت به کشور و نجات جان هموطنان عیان می­کنند.

وی افزود: امروز همه قدرشناس زحمات جامعه پزشکی بوده و بیش از گذشته به سختی کار این عزیزان و خدماتشان ارزشمندشان آگاه هستند ، بی تردید در این شرایط حساس هر قدمی که برای تامین، حفظ و ارتقای سلامت جامعه برداشته شود بر ذهن بیدار و قاموس ماندگار تاریخ نگاشته خواهد شد.

سردار افضلی خاطرنشان کرد: پرستاری، واژه­ای آشناست  که ناخودآگاه هر شنونده­ای را به یاد امداد و کمک­رسانی به نیازمندان در لحظات سخت می­اندازد، انسان­های بی­ادعایی که به معنای واقعی کلمه، خالصانه کار می­کنند و تمام تلاش خود را معطوف می­سازند تا بیماران دوران نقاهت خود را به آرامی سپری کنند.

سردار فرمانده یگان رزم استان ادامه داد: تلاش جهادگونه و شهادت­طلبانه پرستاران در هشت سال دفاع مقدس هنوز در اذهان ملت ایران باقی مانده است که دوباره این ایام به نوعی دیگر در مقابله با ویروس منحوس کرونا، پرستاران ایثارگرانه و مومنانه دل به خطر زده و زینب­وار به مراقبت و حراست از بیماران می­پردازند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار