مسئول بسیج جامعه زنان آذربایجان شرقی در گفت و گو با بسیج:
مسئول سیج جامعه زنان سپاه آذربایجان شرقی از اهدای 9 هزار بسته معیشتی و 45 سری جهیزیه همزمان با میلاد حضرت زینب(س) توسط بسیج جامعه زنان نواحی استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۵۰۴۸
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

منصوره کیانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، ارزش ریالی این  بسته های معیشتی را 30 میلیارد ریال عنوان و بیان کرد: علاوه بر 25 سری جهیزیه نیز 10 سری کمک هزینه به محرومان اهدا شده است که ارزش جمع آن ها 14 میلیارد ریال بوده است.

وی اقلام بسته های معیشتی را شامل اقلام اساسی، میوه، پشمک، هندوانه و تنقلات سالم برشمرد و افزود: همچنین به مناسبت میلاد حضرت زینب(س) گوشت قربانی و چندین تبلت نیز به افراد نیازمند اهدا شده است.

کیانی با بیان اینکه توجه به بعد معیشتی خانواده ها همچنان ادامه خواهد داشت، کمک به پرداخت اجاره بها را از جمله کمک های چشمگیر بسیج جامعه زنان نواحی در کنار بسته های معیشتی نام برد.

وی همچنین از ادامه کمک های مومنانه بسیج جامعه زنان همزمان با دهه فجر و میلاد حضرت زهرا(س) خبر داد و گفت: این کمک ها هم چون مراحل گذشته شامل کمک های معیشتی، بهداشتی و اهدای جهیزیه و گوشت قربانی خواهد بود.

کیانی اضافه کرد: دوخت ماسک و لباس های بیمارستانی توسط بانوان بسیجی در برخی از شهرستان ها همچنان ادامه دارد و در کنار همه این عرصه هایی که گفته شد توجه به مسائل فرهنگی و معنوی در کنار کمک ها نیز مورد توجه بسیج جامعه زنان است.

وی همچنین توجه به سبک زندگی اسلامی و ساده زیستی را از اهداف مهم در تهیه بسته های معیشتی و اقلام اهدایی مناسبت ها به خانوادهای کم درآمد خواند و ادامه داد: تلاش می کنیم با رعایت این مولفه ها گامی در ترویج زندگی سالم و اسلامی داشته باشیم.

کیانی توجه به فعالیت های کادر درمان را در مناسبت های مختلف از دیگر برنامه های مهم بسیج جامعه زنان در تکریم این قشر دانست و افزود: همزمان با میلاد حضرت زینب(س) نیز از این کادر و خدمات آن ها قدردانی خواهیم کرد.

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه عاشورا حضور بانوان بسیجی در طرح سردار سلیمانی را از اقدامات اخیر عنوان و بیان کرد: در این طرح هر پایگاه به عنوان پایگاه سلامت مسئول رصد و پایش مردم در حوزه استحفاظی خود بوده و از طریق آن افراد بیمار و نیاز به کمک شناسایی و به رده های مربوطه معرفی می شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها