خبرهای داغ:

اخلاص، کلید واژه محبوبیت و ماندگاری

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان گفت: هر کاری که با صداقت و اخلاص انجام پذیرد، ماندگار خواهد شد و رمز محبوبیت و ماندگاری حاج قاسم سلیمانی نیز همین است.
کد خبر: ۹۳۰۵۱۴۷
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سید محمد موسوی در جلسه کمیته فرهنگی و هنری ستاد بزرگداشت سردار شهید سلیمانی، با حضور معاون پرورشی و تربیت بدنی، کارشناسان فرهنگی، مسئولین بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و دیگر اعضای کمیته، در محل سالن کنفرانس اداره برگزار شد، اظهار کرد: هر کاری که با صداقت و اخلاص انجام پذیرد، ماندگار خواهد شد و رمز محبوبیت و ماندگاری حاج قاسم سلیمانی نیز همین است.
معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شاهرود، تولید محتوا‌های قوی، با موضوع سردار شهید سلیمانی و نشر آن‌ها برای اقشار مختلف مردم را، کاری ارزشمند دانست و تاکید کرد: محتوا‌هایی که برای مخاطب برانگیزاننده باشد، قطعا مفید و ماندگار خواهد بود.
در ادامه معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش گفت: بعد از شهادت سردار سلیمانی، محتوا‌های بسیار عالی توسط دانش آموزان و فرهنگیان تولید شد، پویش ها‌ی مختلفی شکل گرفت و دل نوشته‌هایی برآمده از دل، که بر دل هم می‌نشست نوشته شد، که در سطح استان نیز حائزرتبه‌های برتر شده است.
سید محمد رضا کریمی، برنامه‌های معاونت پرورشی را، شامل برگزاری مسابقه تولید محتوا (در قالب نماهنگ، پادکست و ویدئوکست) و یادواره شهدای لاله‌های روشن در ۱۳ دی توسط مدرسه شهید پورحیدری برشمرد.
در پایان، سایر اعضای کمیته؛ برنامه‌های خود را در قالب‌های مختلف مانند، برگزاری شب شعر با محوریت سالگرد شهادت سردار دل‌ها و چهلمین روز شهادت شهید فخری زاده بصورت ویدئو کنفرانس، مسابقه کتابخوانی، پویش‌های مختلف، فضاسازی شهری، مسابقه خبرنگار شو و... ارائه نمودند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار