فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کنارک به مناسبت روز پرستار بیان کرد:

سلامتی نعمتی است که قدر و ارزش آن در نبودش حس می شود

فرمانده سپاه شهرستان کنارک به مناسبت روز پرستار از مدافعان سلامت این شهرستان تجلیل کرد.
کد خبر: ۹۳۰۵۲۱۸
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در کنارک، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه کنارک بمناسبت روز پرستار در جمع خدوم زحمت کش مرکز بهداشت شهرستان عنوان کرد:سلامتی نعمتی است که بر اساس فرمایش بزرگان دین مبین اسلام، قدر و ارزشش در نبود آن است و در چنین شرایطی نقش پزشکان و پرستاران بیش از هر زمان دیگری می‌درخشد.

صالحی اظهار داشت:یقیناً نگاه به پرستاری به عنوان یک شغل، اجحافی در حق خادمانی است که از آسایش و آرامش خود برای طیب خاطر دیگران می‌گذرند و همچون پروانه‌هایی بر بالین بیماران حضور دارند و تا شفای کامل بیماران، لحظه‌ای آرام و قرار ندارند.

فرمانده ناحیه سپاه کنارک خاطر نشان کرد: هر چند آنچنان که باید و شاید خدمات جامعه پرستاری و اهمیت زحمات آن‌ها برای عموم جامعه تبیین نشده است، اما مردم قدرشناسانه، درک درستی از خدمت صادقانه و خالصانه آنان دارند و می‌دانند یکی از عوامل آرامش و آسایش آنها، کار بی منت پرستاران است.

صالحی ضمن گرامی داشت میلاد با سعادت حضرت زینب کبری (س)، اسوه صبر، ایثار، مقاومت و مراقبت در کربلای حسینی و نامگذاری به عنوان روز پرستار، از مقام شامخ مدافعان سلامت، که سلامتی را به آحاد ملت هدیه می‌کنند تجلیل کرد وبرای جامعه پرستاری وپزشکان آرزوی توفیق روز افزون از خداوند متعال خواستار شد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار