خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: نخبگان جامعه برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان باید بیش از پیش اهتمام کنند.
کد خبر: ۹۳۰۵۲۷۵
|
۰۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از ارومیه، حجت الاسلام علی متین امروز در دیدار با روحانیون و طلاب شاهین دژ به کینه توزی های دشمنان علیه مسلمانان اشاره کرد و اظهار داشت: امروز روشنفکران غربی تحت عنوان آزادی بیان به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اهانت می‌کنند.

وی با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین رمزهای موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در برابر دشمنان داخلی و خارجی وجود اصل ولایت فقیه است، ادامه داد: مقام معظم رهبری با درایت و تیزبینی خاصی که دارند بارها تذکرات لازم را داده‌اند و توطئه‌ها در نطفه خفه شده است.

این مسئول ضمن اشاره به اینکه، از سالیان گذشته تاکنون و در دوره کنونی به مراتب شدیدتر هجمه گسترده تبلیغاتی علیه مقام معظم رهبری آغاز شده است، اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین سیاست‌های استکبار جهانی تضعیف جایگاه ولایت فقیه می‌باشد.

متین خاطرنشان کرد: بایستی آحاد جامعه به خصوص نخبگان با حفظ بصیرت و هوشیاری توطه‌های دشمنان را خنثی کنند، در این زمینه روحانیان، دانشگاهیان و قشر فرهیخته مسئولیت خطیری بر عهده دارند.

وی ضمن اشاره به اینکه دشمنان از استمرار نظام اسلامی در وحشت هستند، اظهار کرد: دشمنان نظام و انقلاب از هم اکنون در اتاق‌های فکرشان مایوس کردن مردم در انتخابات ۱۴۰۰ را در راس برنامه‌های خود قرار داده‌اند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، ضمن اشاره به رسالت خطیر روحانیان در برهه کنونی، اظهار کرد: روحانیان باید از پایگاه اجتماعی که در بین مردم دارند، حداکثر استفاده را بکنند و مردم را با خود همراه کنند تا فتنه‌ها یکی پس از دیگری خنثی شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات