فرمانده سپاه ناحیه عمار:

رسالت پاسداری ایجاد بصیرت است

فرمانده سپاه ناحیه عمار تاکید کرد: میزان محک پاسداری ما حاج قاسم و رسالت پاسداری ایجاد بصیرت است.
کد خبر: ۹۳۰۵۵۵۱
|
۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار گرایلی در جلسه معارفه جانشین  سپاه ناحیه عمار ضمن تبریک روز پرستار و ولادت حضرت زینب سلام الله علی‌ها در جمع پایوران به نکاتی اشاره کرد.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در مورد مکتب حاج قاسم گفت: حاج قاسم الگوی ماست و مکتب او باید مکتب ما بشود.

وی ضمن اشاره به چاپ کتاب مکتب حاج قاسم افزود: این کتاب توزیع می‌شود و باید مطالعه شود تا فعالیت خودمان را با حاج قاسم بسنجیم.

فرمانده سپاه ناحیه عمار اعلام کرد: ما کارمند دولت نیستیم که همانند کارمند معمولی در ساعات اداری کار انجام دهیم و بعد به خانه برویم. ما پاسدار نظام هستیم و باید ضمن انجام کار اداری در خانه و محله خود موثر باشیم. باید در جامعه بصیرت افزایی کنیم.

گرایلی تاکید کرد: شجاعت از ویژگی‌های حاج قاسم بود. با تاسی از ایشان باید شجاع باشیم. در مسیری که داریم استقامت و پایداری کنیم.

وی ادامه داد:  در کار و عملکرد  خود در جامعه درایت داشته باشیم. تیز هوشی و فداکاری داشته باشیم.

فرمانده بسیج مقاومت سپاه ناحیه عمار بیان کرد: حاج قاسم در قالب فداکاری دنبال معنویت بود. طبق سخنان رهبری غلبه نرم افزاری بر دشمن باید داشته باشیم.

سرهنگ گرایلی مطرح کرد: غلبه نرم افزاری یعنی شناخت ادراکی نسبت به انقلاب و نظام حاصل کنیم. اعتقاد خود را نسبت به نظام و ولایت راسخ کنیم؛ وقتی اعتقاد کامل شد با بسترسازی می‌توانیم به جنگ ادراکی برویم.

وی اظهار کرد: شک انداختن در اصل نظام و انفرادی کردن دین جز نقشه‌های امروز دشمن است. امروز باید عدم اعتماد به دشمن گفتمان شود و این کار و هنر بسیج است.

فرمانده سپاه ناحیه عمار درخواست کرد: باید حفظ اتحاد ملی داشته باشیم. با تشکیل قرارگاه در مسجد اتحاد ملی را رقم بزنیم. فرماندهان حوزه و امام جماعت رو با هم هماهنگ کنیم سپس از امام جماعت مطالبه گری داشته باشیم.

گرایلی عنوان کرد: وظیفه خودمان بدانیم تا تحریف رو از بین ببریم. با شیوه‌های تبلیغاتی مردم را در جریان سخنان رهبری قرار دهید و سخنان را به گفتمان تبدیل کنید تا تحریف صورت نگیرد.

وی در پایان گفت: تنها در صورت آگاهی و بصیرت است که مردم متوجه می‌شوند چه کسانی مغرضانه عمل می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار