مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در لشکر عملیاتی پنج نصر:

زحمات کادر درمانی کمتر از جهاد فی سبیل الله نیست

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر عنوان داشت: زحماتی که کادر درمانی علل خصوص در دوران این بیماری کرونا می‌کشند کمتر از جهاد فی سبیل الله نیست و اجر اخروی بسیار بالایی دارد.
کد خبر: ۹۳۰۵۵۵۲
|
۰۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛  حجت الاسلام جوان به همراه جانشین لشکر جناب سرهنگ رسولی به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار ضمن دیدار و عرض خدا قوت به کارکنان گردان بهداری رزمی لشکر با اهدای یک شاخ گل از زحمات کادر درمانی لشکر تقدیر و تشکر بعمل آوردند.

حجت الاسلام جوان در حاشیه این دیدار بیان داشت:بسیار با ذوق روز ولادت حضرت زینب(س) بعنوان روز پرستار نامگذاری گردیده است، زیرا که حضرت زینب (س) بعد از واقعه عاشورا و علی رغم تحمل سختی‌ها و داغ عزیزانی که با آن‌ها موجه گردید توانست به نحوه احسن از کاروان اسرا مراقبت و پرستاری نماید.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در لشکر پنج نصر شایان ذکر دانست: زحماتی که کادر درمانی علل خصوص در دوران این بیماری کرونا می‌کشند کمتر از جهاد فی سبیل الله نیست و اجر اخروی بسیار بالایی دارد.

حجت الاسلام جوان همچنین افزود: همچنان که در روایات داریم سلامتی و امنیت دو نعمت بزرگ و مخفی هستند که با از دست دادن آن‌ها قدر این دو نعمت فهمیده می‌شود، لذا کادر درمانی ما همانند نیرو‌های مسلح که نعمت امنیت را به این ملت هدیه داده اند، با ایثارگری خود نعمت بزرگ سلامتی را جهت ملت شریف ایران هدیه داده اند.

لازم به توضیح است در بین الصلاتین نیز مراسم جشنی جهت میلاد حضرت زینب (س) در نمازخانه لشکر برگزار گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها