نامه بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور برازجان به دادستان سعدآباد

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور برازجان، به دنبال وقوع بارش شدید باران و سیلابی شدن شهر وحدتیه و روستاهای اطراف در تاریخ ۱۶ آذرماه، از دادستان سعدآباد، خواستار پیگیری مشکلات مناطق سیل زده شد.
کد خبر: ۹۳۰۵۷۰۰
|
۰۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹

به گزارش “دانشجونیوز“؛ بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور برازجان، به دنبال وقوع بارش شدید باران در تاریخ ۱۶ آذرماه در شهر وحدتیه و روستاهای اطراف که منجربه سیلابی شدن این مناطق شد، از دادستان دادگاه سعدآباد، خواستار پیگیری مشکلات مناطق سیل زده شد.

متن این نامه به شرح ذیل است:

سلام علیکم
با صلوات بر محمد و آل محمد، با احترام به استحضار می رسانیم، با توجه به سیل اخیر در شهر وحدتیه و آسیب‌های وارده به این شهر و روستاهای اطراف، از شما به عنوان دادستان، که در واقع نماینده جامعه در دادگاه هستید و یکی از وظایف اصلی شما پیگیری اجرای عدالت در متن جامعه و دفاع از حقوق مردم جامعه است، ما دانشجویان بسیجی دشتستان از شما به عنوان مدعی العموم، خواهان پیگیری حقوق مردم از مسئولینی که در مسئولیت خود نسبت به این ماجرا کوتاهی کرده‌اند هستیم.

نکته مهمی که وجود دارد، مناطق دشتستان سیل خیز است و ما سالهای قبل نیز شاهد این چنین آسیب ها و خرابی ها بوده ایم.
درست است که سیل یک بلای طبیعی است، ولی با برنامه ریزی و مهار آن می شود از خرابی ها کم کرد.

با شهادت ساکنین منطقه و شواهد موجود طبق بررسی های انجام شده، به نظر می‌رسد عواملی همچون پر کردن دره ها، فروش زمین های کنار دره‌ و مجوز ساخت آنها، همه باعث جاری شدن سیل اخیر، که باید در دره ها جاری می شد، در خانه‌های مردم و در سطح شهر و معابر شده است.
که صحت و سقم آن نیز باید کارشناسی و مشکل آن ریشه ای و از اساس برطرف شود تا دیگر شاهد چنین حوادث سهمگین و رنج آوری نباشیم.

جناب دادستان، برای پیگیری مطالبات مردم و حل مسائل آنها ورود کنید و برای احقاق حقوق قانونی و شرعی این مردم صبور، در برابر مسئولینی که به وظیفه خود، نسبت به این مردم عمل نمی کنند، قاطعانه بایستید و آن ها را پای میز محاکمه و پاسخگویی بکشانید، که نتیجه آن خدمت به این مردم شود.

لینک تصویر نامه:

https://b2n.ir/549738

ارسال نظرات
آخرین اخبار