فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس بیان کرد :

سپاه پاسداران در خدمت مردم و امت اسلامی

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس گفت: سپاه پاسداران نیرویی مردمی است که در خدمت مردم و امت اسلامی است.
کد خبر: ۹۳۰۶۰۹۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در ایرانشهر، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس در مراسم معارفه فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید معمار در دانشگاه ولایت ایرانشهر با بیان این مطلب گفت: استکبار جهانی به دنبال اختلاف بین امت اسلامی است.

سردار کرمی گفت:با درایت و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت ایران خیلی از توطئه‌های دشمنان خنثی شده است.

وی گفت:امروز پیام و تلاش مقام معظم رهبری اتحاد، وحدت و انسجام بین کشور‌های اسلامی است و این تنها راه نجات امت اسلامی از تجاوز و غارت بیگانگان است.

حجت‌الاسلام بزمانی امام جمعه ایرانشهر هم در این مراسم گفت: در آستانه سالگرد شهادت سردار بزرگ اسلام شهید سلیمانی هستیم و همه ما باید تلاش کنیم تا مکتب سلیمانی که برگرفته از مکتب امام است برای همگان ترسیم شود.

مولوی کریم‌زایی امام جمعه اهل‌سنت ایرانشهر هم گفت: سپاه پاسداران به عنوان یکی از ارکان مهم نظام است که در عرصه‌های مختلف از جمله امنیت، محرومیت زدایی، فرهنگی، اقتصادی و آبادانی تلاش می‌کند.

کوثری فرماندار ایرانشهر هم گفت: سپاه پاسداران با مقتضیات زمان خود را منطبق کرده و در شرایط و دگرگونی‌ها و تحولات چه در دوران هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن ورود کرده و موفق نیز بوده است.

در این مراسم از زحمات سرهنگ محمد سبزعلیان قدردانی و سردار محمد ناظری به عنوان فرمانده جدید قرارگاه عملیاتی شهید معمار ایرانشهر معرفی شد.


انتهای پیام/
ارسال نظرات