مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان سراوان در گفتگو اختصاصی با خبرگزاری بسیج بیان کرد:

سردار سلیمانی یکی از اثرگذارترین افراد در محور مقاومت بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سراوان گفت: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از اثرگذارترین افراد در شکل گیری ساماندهی، آموزشی ،بصیرت افزایی و دلگرمی محکمی برای محور مقاومت بود.
کد خبر: ۹۳۰۶۱۱۰
|
۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
حجت الاسلام و المسلمین بامری، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سروان در گفتگو اختصاصی با خبرگزاری بسیج گفت: فکر الهی و خلاق سردار باعث پیشرفت و فتح نیرو‌های دلاور مقاومت بوده هست.

وی افزود:الگو سازی حضور مستمر شهید در میدان‌های نبرد و هدایت میدانی عملیات‌های مختلف برای مسئولان کشور، امری ضروری و مهم است.

وی با تاکید بر اینکه حاج قاسم در همه عملیات‌ها خود در خط مقدم بودو نیرو‌ها پشت سر ایشان افزود: مسئولین باید با الگوگیری از سردار همیشه در میدان‌های متعدد سازندگی و میدانی حضور مستمر داشته باشند.


مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه سراوان ادامه داد:دشمنان از ایستادگی حاج قاسم هراس داشتند چرا که حاج قاسم در هر شرایطی با دشمنان سازش نمیکرد.


بامری با تاکید بر اینکه شخصیت حاج قاسم به تمام نوجوانان شناسانده شود افزود: امروزه دنیای غرب و استکبار جهانی با ابزار‌های مختلف و غول‌های تبلیغاتی گسترده در حال معرفی الگو‌های ناپسند و ناشایست به جوامع بشری هستند که لازم است ما نیز به جهت نجات جوانان و نوجوانان خود باید الگوی که هم در ایمان و هم در صلابت و شاخص‌های انسانی و ایمانی در اوج هستند را به آن‌ها معرفی کنیم.


وی افزود: شناساندن ابعاد مختلف شخصیت شهید به مردم آزاده جهان، به این جهت که شهید یکی آزادی خواهان و به عنوان یاور مظلومان و مقابله گربا تمامی قلدران عالم است بسیار حیاتی است.


وی ادامه داد: یکی از اساسی‌ترین نقطه وجودی شهید ارتباط تنگاتنگ و ناگسستنی با ولایت بود و این شاخصه او را در مسیر رزمندگی و جهاد و ایثار کمک کرد و اینجاست که او شدمحبوب قلب‌ها و حالا همه مومنین و مومنات عالم بشری امروز او را به عنوان یک عنصر موثر و ماندگار در صفحه تاریخ یاد میکنند.


انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار