با همکاری حوزه های شهید با هنر و حضرت نجمه خاتون(س) صورت گرفت

تجلیل از مدافعان سلامت

به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) پرستار کربلا دو حوزه‌ی شهید باهنر و حضرت نجمه خاتون (س) از مدافعان سلامت و پرستاران سه مرکز بهداشت و درمان استان قم تجلیل نمودند.
کد خبر: ۹۳۰۶۲۱۷
|
۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۹
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، به مناسبت میلاد عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) از پرستاران و مدافعان سلامت مراکز بهداشت و درمان جمکران، جندقیان و بقیه الله تجلیل شد.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی، سرهنگ قنبریان بازرسی ناحیه بسیج قم، سرگرد بابا رحیمی مسئول طرح و برنامه ناحیه، دکتر حق ویسی مسئول بسیج قرارگاه شهید سلیمانی، میررضایی مدیر مرکز بهداشت جمکران و فرماندهان حوزه های شهید باهنر و حضرت نجمه خاتون (س) برگزار گردید.

در این برنامه که با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حسینی در مدح شخصیت والای پیام آور و پرستار کربلا و هم چنین ارزش جهاد مقدس پرستاران و مدافعان سلامت در برابر ویروس منحوس کرونا آغاز شد ضمن تشکر از تلاش های مجاهدانه و شبانه روزی کادر درمان، توسط حق ویسی مسئول طرح شهید سلیمانی، به اهمیت این طرح در کنترل و پاکسازی شهر از این ویروس اشاره کرد و گفت: تعامل نیروهای بسیج با کادر درمان مراکز بهداشت و سلامت استان باعث بهبود وضعیت بیماری در سطح شهر شده و امید است این همکاری ادامه دار و دو طرفه باشد.

هم چنین در پایان به رسم یادبود از پرستاران و کادر مرکز بهداشت و سلامت جمکران با اعطا هدیه و لوح یادبود تقدیر و تجلیل گردید.

انتهای پیام/سیفی
ارسال نظرات
آخرین اخبار