خبرهای داغ:

آیین رونمایی از خیابان سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

در آستانه اولین سالگرد سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی خیابان شهداء منتهی به گلزار شهدا با نام سردار حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شد.
کد خبر: ۹۳۰۶۲۴۷
|
۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰

در آستانه اولین سالگرد سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی خیابان شهداء منتهی به گلزار شهدا که با مصوبه شورای شهر از خیابان شهدا بنام سردار سلیمانی تغییر نام داده شد و بصورت رسمی و با حضور مسئولین رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ در آستانه سالگرد شهادت سردار دلها، سپهبد حاج قاسم سلیمانی تابلوی خیابان مزین بنام این شهید بزرگوار با حضور حجت الاسلام والمسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه، ادهم معاون فرماندار، اعضای شورای اسلامی شهر، نطنزی شهردار، مهدی ادهم جانشین فرماندهی سپاه ناحیه، نماینده سازمان تبلیغات اسلامی و تعدادی از کارکنان شهرداری سرخه  در خیابان ۷ تیر ابتدای خیابان مذکور نصب شد.

در این مراسم مصطفی نطنزی شهردار سرخه اظهار داشت: امیدواریم با لطف خداوند در آینده نزدیک بتوانیم این خیابان منتهی به گلزار شهدا به بلوار تبدیل نماییم و جهت محقق شدن این امر مجموعه شهرداری تلاش های خود را در این زمینه خواهد کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان سرخه ضمن گرامیداشت یاد وخاطره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: آینده ی روشنی در خصوص این خیابان وجود خواهد داشت و با توجه به بلوار شدن آن و همچنین با توجه به منتهی شدن به گلزار شهدا این نام گذاری انجام شده است.

وی در ادامه افزود: به درخواست مردم و با توجه به شان سردار دلها استدعا داریم بولواری با نامشان نام گذاری شود. بحمدالله این مراسم یک مراسم تشریفاتی و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی با حضور مسولین بر اساس قدر شناسی سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها