خبرهای داغ:
امام جمعه نجف آباد

به شکرانه سالم بودنمان باید به دیگران کمک کنیم

حجت الاسلام حسناتی در خطبه های این هفته نمازجمعه گفت:به شکرانه سالم بودنمان باید به افرادی که به ورشکستگی رسیدند و خانواده‌هایی که از هم پاشیدند، کمک کنیم.
کد خبر: ۹۳۰۶۳۳۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از نجف آباد، حجت الاسلام حسناتی در خطبه های این هفته نماز جمعه گفت: خدا را شاکریم با همت ملت و دولت ویروس مهار شده و این امر باعث برپایی نماز جمعه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی شد، به شکرانه سالم بودنمان باید به افرادی که به ورشکستگی رسیدند و خانواده‌هایی که از هم پاشیدند، کمک کنیم.

وی اظهار داشت: الان بهترین جهاد این است اگر خانه‌ای دارید که مورد نیاز نیست در اختیار جوانان در حال ازدواج قرار دهید تا زندگی‌ها منسجم‌تر شود، همه تلاش می‌کنند اما شیطنت دشمن به دنبال ایجاد بحران است.

حسناتی گفت: الگوی ما در مطالبه‌گری بانو فاطمه زهرا(س) است، ایشان مسیر را مشخص کردند ما هم باید در بحث قیمت‌ها و تورم مطالبه‌گر باشیم، هنوز بسیاری به قدرت داخل باور ندارند.

امام‌جمعه نجف‌آباد بیان داشت: در انقلاب الهی ما مشکلات و بی‌انصافی‌ها هست اما به لطف خدا در راه تمدن اسلامی‌ هستیم، دیدیم که رهبر انقلاب چگونه با تک‌تک اقشار جامعه با اخلاقی مثال زدنی برخورد کرد و تا ظهور منجی باید این پرچم برافراشته باشد.

وی اظهار داشت: دشمن هرچه می‌تواند فشار می‌آورد و می‌خواهد بین مردم تفرقه بیاندازد اما نتوانسته و اخیراً هم در رسانه سراغ ولایت فقیه رفتند، مردم ما به ‌خوبی دشمن ‌شناسی را نشان دادند و از همه فتنه‌ها عبور کردند و توطئه‌ها را شکستند.

حسناتی در پایان گفت: به دلیل توان و قدرتی که داریم دشمنان خواستار مذاکره هستند، اگر می‌خواهند تحریم بردارند نیاز به مذاکره نیست، دشمن تا ما را ذلیل نکند سازش نمی‌کند، مسؤولان حق ندارند از دین و توحید مردم مایه بگذارند با این عزت پیروزی ما قطعی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار