شهرستان زرند، میزبان دو لاله پرپر

امروز آسمان و هوای زرند با عطر شهدا، کربلایی شد، دو شهید گمنام هم اکنون در مسجد دانشگاه آزاد زرند حضور دارند تا فردا در این محل تشییع و خاکسپاری شوند.
کد خبر: ۹۳۰۶۳۵۷
|
۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۰۷
  • به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان:مراسم وداع با ابن دوشهید گمنام با حضور مردم ولایت مدار و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مسجد دانشگاه برگزار وفردا صبح مراسم تشیع این دو شهید در دانشگاه ازاد زرند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی وتعداد محدود برگزار و در محوطه همین دانشگاه خاکسپاری می‌شوند.
    حسن عرب رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران زرند گفت:: یکی از این شهدا ۲۵ ساله در عملیات کربلای ۶ و در منطقه عملیاتی سومار و شهید دیگر ۱۹ ساله در عملیات محرم و در شرهانی به فیض عظمای شهادت نائل آمدند.
    وی افزود: با خاکسپاری این دو شهید عزیز در زرند تعداد شهدای گمنام آرمیده در این شهرستان به ۲۲ شهید در هفت حرم می‌رسد.
    لازم به ذکر است، این مراسم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت بسیار محدود برگزار خواهد شد.
    جهت حفظ سلامت همشهریان و جلوگیری از ازدیاد جمعیت ورود به مراسم و دانشگاه آزاد اسلامی فقط با کارت ورودی انجام می‌شود.
    لازم به ذکر است مراسم وداع با این دو شهید گمنام امروز جمعه همراه با دعای ندبه آغاز گردید
    به گفته دکتر عسکر زاده مسئول بسیج دانشجویی این شهرستان: مراسم استقبال از شهدای گمنام در شهرستان زرند همراه با دعای پرفیض ندبه ومراسم وداع با این دوشهید امروز جمعه با حضور هئییت‌های مذهبی ومردم با رعایت موارد بهداشتی وتعداد محدود برگزار شد
    وی افزود:مراسم تشیع وتدفین این دوشهید عزیز فردا شنبه از ساعت ۶:۳۰ صبح همراه با قرائت زیارت عاشورا، مداحی، روایت گری آغاز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و به صورت محدود برگزار خواهد شد وجهت حفظ سلامت همشهریان و جلوگیری از ازدیاد جمعیت ورود به مراسم و دانشگاه آزاد اسلامی فقط با کارت ورودی انجام خواهد شد.
    وی در پایان سخنان خود از تلاش همه بسیجیان، خصوصا ستاد معراج شهداء، دانشگاه ازاد زرند وهمه مسئولین، تقدیر وتشکر نمود
ارسال نظرات
آخرین اخبار