انبارلویی در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

مقامات کشور «شهید سلیمانی» را سرلوحه خود قرار دهند/ سازش در مقابل زورگویی کارایی ندارد

معاون سیاسی حزب موتلفه اسلامی گفت: مقامات جمهوری اسلامی اگر می خواهند جایگاهی در میان مردم داشته باشند باید مکتب قاسم سلیمانی و گفتمان این سردارشهید را سرلوحه اعمال خودشان قرار دهند.
کد خبر: ۹۳۰۶۳۹۰
|
۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰

محمدکاظم انبارلویی در گفتگو با خبرگزاری بسیج در خصوص نقش شهید قاسم سلیمانی در محور مقاوت، اظهار داشت: تاریخ مقاومت در برابر امپریالیسم جهانی و استبداد جهانی به دو قسمت قبل از شهید قاسم سلیمانی و بعد از شهید تقسیم می شود. ایران، منطقه و جهان با شهادت شهید سلیمانی و بزرگداشت و تکریم این شخصیت نشان دادند که یک عزم و اراده قوی و نیرومند در برابر تجاوزات و زیاده خواهی های غرب وجود دارد.

انبارلویی افزود: پشت این اراده شخصیت‌های عظیم و سرداران بزرگی چون شهید قاسم سلیمانی و حججی ها قرار دارند؛ لذا ما الان در منطقه با یک خط مقاومت در برابر زیادی خواهی های غرب، در غرب آسیا قرار داریم که سردار قاسم سلیمانی این خط را ابداع کرد و با تشکیل یک ارتش چند ملیتی در برابر تجاوزات رژیم اشغالگر قدس و تجاوزات آمریکا در منطقه ایستاد.

معاون سیاسی حزب موتلفه با اشاره به اشتباه تاریخی آمریکا تصریح کرد: آمریکا گمان می کرد با شهادت قاسم سلیمانی ‌می تواند به این خط آسیب بزند اما با این جنایت از این قدرت رونمایی کرد و ما بعد از شهادت شهید سلیمانی شاهد رویش های جدید در منطقه و ظهور جوانان پهلوان و قهرمانی در منطقه هستیم که در برابر آمریکا قرار دارند.

وی در ادامه عنوان کرد: شهید قاسم سلیمانی نماد کارآمدی و نماد اراده ملت ایران برای یک زیست شرافتمندانه است. مقامات جمهوری اسلامی اگر می خواهند جایگاهی در میان مردم داشته باشند باید مکتب قاسم سلیمانی و گفتمان این سردارشهید را سرلوحه اعمال خودشان قرار دهند. محور اصلی گفتمان شهید قاسم سلیمانی اعتقاد به ولی فقیه و ولایت فقیه و نقش آن در گسترش اسلام و گسترش قدرت کشورهای اسلامی در منطقه و جهان است.

انبارلویی با انتقاد به کسانی که همچنان دم از سازش می زنند گفت: شهید سلیمانی یک منطق داشت و آن منطق این بود که وقتی در برابر گرگهای گرسنه جهانی قرار داریم که برای بلعیدن منافع ملی، مصالح ملی و ثروتهای بیکران ما دندان تیز کرده اند باید مقاومت کرد و با مذاکره، گفت و گو و سازش نمی توان با این گرگ ها کنار آمد، خوی گرگها درندگی و تجاوز است و در برابر آنها فقط مقاومت جواب میدهد. زور در برابر زور جواب میدهد و سازش در مقابل زور کارایی ندارد.

وی در پایان با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: رفع تحریم ها دست دشمن است اما خنثی کردن آنها دست ماست. برای رفع تحریم ها مذاکره و توافق جواب نداد. وقتی در برجام طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکرد ملت ما و دولت ما با گوشت و پوست و استخوان خود لمس کرد که این راه جواب نداد، بنابراین اگر دولتمردی همچنان بر طبل مذاکره می کوبد یا غافل است یا خائن. در هر صورت او مطرود ملت ایران است.

خبرنگار:محمد یوسفیان

ارسال نظرات