فرماندهی سپاه ناحیه شاهرود در راستای پیگیری موضوعات سلامت، از درمانگاه رضوی و نقاهتگاه شاهرود بازدید و از جهادگران عرصه سلامت تقدیر کرد.
کد خبر: ۹۳۰۶۵۱۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، فرماندهی سپاه ناحیه شاهرود در راستای پیگیری موضوعات سلامت، با حضور در درمانگاه رضوی با مسئولین این درمانگاه دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار جواد رضوانی مدیر درمانگاه و مسئول بسیج جامعه پزشکی شاهرود با ارائه گزارشی از فعالیت‌های درمانگاه رضوی سپاه شاهرود بر خدمت رسانی به عموم مردم بویژه اقشار کم درآمد شهرستان در این درمانگاه تاکید و گزارشی از فعالیت‌های ایام کرونایی این مرکز ارائه و از پشتیبانی فرمانده سپاه شاهرود تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم به اتفاق مسئول بهداری سپاه ناحیه از ساختمان در حال احداث درمانگاه رضوی بازدید و از آخرین اقدامات انجام شده در راستای تکمیل این مرکز بازدید کرد.
فرمانده سپاه شاهرود با حضور در نقاهتگاه شاهرود از آخرین وضعیت این مرکز نیز بازدید و از پرسنل جهادی آن تقدیر کرد.
در این بازدید جواد رضوانی مدیر نقاهتگاه نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در این مرکز ارائه و کمک خیرین و دستگاه‌های اجرایی بویژه دانشگاه علوم پزشکی تشکر کرد.
سرهنگ پاسدار محمد خوشقدم در این بازدید‌ها با تقدیر و تشکر از تمام فعالیت‌های انجام شده توسط بهداری و بسیج جامعه پزشکی سپاه شاهرود در ایام کرونا در خدمت رسانی به مردم این تلاش‌ها را دارای اجر عظیم نزد خداوند عنوان کرد و افزود: بسیج و سپاه رسالت خود می‌داند در خدمت رسانی به مردم در همه عرصه‌ها و میدان‌ها در خط مقدم باشد و جهادگران بسیجی و پاسدار ما در این مدت واقعا با اخلاص در میدان جهاد در کنار کادر درمان حضور اثرگذار و فعال داشته اند و از تک تک آن‌ها قدردانی می‌کنیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها