خبرهای داغ:
فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از افتتاح نخستین پیست اسب سواری با نام "شهید حاج قاسم سلیمانی" همزمان با دهه بصیرت در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۶۵۲۶
|
۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، «سردار ابوالقاسم چمن» در بجنورد با بیان اینکه به مناسب دهه بصیرت برنامه های بسیاری از سوی سپاه خراسان شمالی در استان آماده اجرا است، گفت: 525 برنامه از سوی سپاه در همه شهرستان های استان انجام خواهد شد.

 

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی افزود: تقارن دهه بصیرت با سالگرد شهید سلیمانی را باید قدر بدانیم و هر چه بیشتر به تبیین مکتب این شهید والا مقام بپردازیم، چرا که شاخص های این مکتب در واقع همان شاخص های مکتب امامین انقلاب است.

 

وی از افتتاح نخستین پیست اسب سواری با نام "شهید حاج قاسم سلیمانی" همزمان با دهه بصیرت در استان خبر داد و اظهارکرد: این پیست در محل مرکز آموزش سپاه استان و در (13 دی) مصادف با سالروز شهادت شهید سلیمانی به بهره برداری می رسد.

 

سردار چمن بیان کرد: برگزاری جشنواره استانی سرود مقاومت و رونمایی از دو جلد کتاب از دیگر برنامه های اجرایی در این دهه است.

 

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی همچنین از برگزاری نشست های مختلف بصیرتی و سیاسی در سراسر استان و چند نشست تخصصی به صورت وبینار با حضور مهمانان کشوری خبر داد و افزود: "سردار سرلشکر محمد علی جعفری، مسئولیت قرارگاه فرهنگی و اجتماعی حضرت بقیة الله الاعظم"، " سردار امیرعلی حاجی‌زاده، فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی"، "سعید جلیلی" و "زینب سلیمانی، دختر سردار شهید سلیمانی" از مهمانان ویژه این نشست های تخصصی هستند.

 

سردار چمن، اعزام گروه های جهادی جهت کمک به نیازمندان در مناطق محروم، کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد و توزیع سه هزار بسته معیشتی بین نیازمندان استان را از دیگر برنامه های اجرایی این دهه برشمرد.

 

وی همچنین از آغاز پروژه لوله کشی گاز بیش از دو هزار خانوار محروم خراسان شمالی همزمان با سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در خراسان شمالی خبر داد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها