خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه شهید عدالتی همدان گفت: هفتمین مرحله کمک‌های مومنانه توسط پایگاه شهید عدالتی همدان برگزار شده و تا پایان سال نیز یک مرحله دیگر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۳۰۶۷۸۸
|
۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۳

برگزاری هفتمین مرحله کمک‌های مومنانه توسط پایگاه شهید عدالتیسعید شایقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: هفتمین مرحله از رزمایش کمک‌های مومنانه با مشارکت و یاری خیرین و بسیجیان پایگاه شهید عدالتی همدان برگزار شد.

وی افزود: در این مرحله ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۱۵۰ هزار تومان در مناطق کم برخوردار حصار امام خمینی (ره) و کوی کوثر و اسلامشهر در قالب طرح ملی سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» بین خانواده‌های نیازمند و بی‌بضاعت توزیع شد.

 فرمانده پایگاه شهید عدالتی همدان ابراز داشت: در راستای بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر انجام عملیات کمک مومنانه از ماه رمضان (اردیبهشت ماه سال جاری) تا پایان آذرماه سال جاری ۷۵۰ بسته مواد غذایی در هفت مرحله کمک مومنانه تهیه و توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده پایگاه شهید عدالتی قصد دارد تا پایان سال یک مرحله عملیات کمک مومنانه را نیز انجام دهد، که آخرین مرحله در اسفند ماه به مناسبت عید نوروز خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات