مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

جبهه مقاومت با تدبیر و دوراندیشی سردار سلیمانی تحت هدایت مقام معظم ولایت شکل گرفت

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: همه مردم امتداد اندیشه امام و حضرت آقا را در محور مقاومت دیدند که الگو‌های موفق جمهوری اسلامی در آنجا تکثیر و باعث قدرت و اقتدار برای جهان اسلام شد.
کد خبر: ۹۳۰۶۸۲۹
|
۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان با تبریک و گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به نقش شهید در شکل گیری و پیشرفت محور مقاومت در طول ۲۲ سال فرماندهی نیروی قدس اشاره کرد و گفت:  شهید سپهبد سلیمانی به دنبال تقویت جبهه مقاومت برای در هم شکستن رژیم صهیونیستی بود، اسرائیل نورچشمی آمریکا در منطقه و دشمن اول مسلمانان است لذا جبهه مقاومت با تدبیر و دوراندیشی سردار سلیمانی تحت هدایت مقام معظم ولایت شکل گرفت و امروز سوریه و عراق و لبنان و یمن ارتش قدرتمند مردمی دارند که خار چشم صهیونیست‌ها خواهد بود.

وی با اشاره به این مطلب که تقویت حزب‌الله و گروه‌های مقاومت فلسطین نیز از دیگر دستاورد‌ها و تلاش های ۲۲ ساله سردار سلیمانی است، افزود: در واقع حاج قاسم جبهه مقاومتی را در مقابل اسرائیل ایجاد کرد که قطعا موجب فروپاشی این رژیم غاصب خواهد شد و شاگردان تربیت شده در مکتب سردار سلیمانی این راه را ادامه خواهند داد.

محمد جواد جامعی تصریح کرد: الگوسازی حضور مستمر شهید قاسم سلیمانی باید در میدان‌های نبرد و هدایت میدانی عملیات‌های مختلف برای مسئولان کشور را باید  مبنای عملکرد خود قرار دهیم.

وی بیان کرد: سردار دلها بسیار ولایتمدار بود و سعی کرد امتداد عملی اندیشه امامین انقلاب اسلامی باشد.

جامعی افزود: این شهید والامقام با توجه به نوع مسئولیتی که داشت، سعی کرد اندیشه امامین انقلاب اسلامی را درک و فهم کند، مدل‌های اجرایی این اندیشه را استخراج و با استمرار پیاده سازی و به الگو تبدیل کند چرا که وقتی اندیشه به الگو تبدیل می‌شود قابلیت تکثیر و گسترش دارد.

وی ادامه داد: عینیت امتداد اندیشه امام و حضرت آقا را همه در محور مقاومت دیدند که الگو‌های موفق جمهوری اسلامی در آنجا تکثیر و باعث قدرت و اقتدار برای جهان اسلام شد.

وی اظهار داشت: اگرچه جنگ اقتصادی در حوزه اقتصاد است، اما ابعاد دیگری هم دارد که متن و محتوای آموزشی منحصربفردی را طلب می‌کند.

مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: قواعد غلبه بر دشمن در این فضا را کسی به کشور نمی‌دهد و در ضمن هیچ دانشگاهی این مسائل را تدریس نمی‌کنند، این موارد و مسائل موضوعات منحصربفردی برای انقلاب اسلامی است.

جامعی در پایان تصریح کرد: فرماندهان، مسئولان و مدیران کشور در این زمینه تجربیات بسیار خوبی دارند که این تجربیات باید به دانش، متن و محتوای آموزشی تبدیل شود.
ارسال نظرات