دستور نیابت قضائی ۴۸ تن از عاملان ترور سردارسلیمانی

برنامه های گرامیداشت شهید سلیمانی بین المللی برگزار می شود

سخنگوی ستاد سالگرد مردمی شهید سردار سلیمانی از برگزاری نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم با عنوان «مرد میدان» در سطح بین المللی خبر داد.
کد خبر: ۹۳۰۶۹۸۶
|
۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۳

  به گزارش خبرنگار سپاه استان خبرگزاری بسیج؛ حسین امیر عبداللهیان سخنگوی ستاد سالگرد مردمی شهید سردار سلیمانی با اعلام برنامه‌های بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی (مکتب حاج قاسم) و ابومهدی المهندس که به طور مستقیم از شبکه خبر سیمای جمهوری اسلامی پخش می شد، اظهار داشت: شروع رسمی برنامه‌های سالگرد شهادت سردار مقاومت در روزهای اخیر با دیدار اعضای خانواده شهید با مقام معظم رهبری کلید خورد که برنامه‌های متنوعی در این زمینه طراحی شده است.

 امیرعبداللهیان افزود: این برنامه‌ها به دلیل شرایط کرونایی به صورت مجازی در سطح کشورمان و شش کشور محور مقاومت برگزار می‌شود،

  مسابقات کتابخوانی، شعر، دلنوشته،عکس،تئاترهایی به صورت آنلاین با عنوان سرباز مقاومت،آزادسازی ۲ هزار  زندانی غیرعمد با کمک‌های مومنانه بخشی از این برنامه ها است.   

وی گفت:   برنامه‌های متنوعی به مدت ۱۰ روز در زادگاه سردار سلیمانی  در شهر و استان کرمان برگزار می شود و زیارت مزار شهید سلیمانی نیز به صورت آنلاین و با تصویر 180درجه  فراهم شده است.

 امیرعبداللهیان بیان کرد: صدها مستند از جمله مستند آمرلی، ۳۶۰ درجه و  ابومهدی المهندس در اینایام از سیمای جمهوری اسلامی پخش می شود. همچنین اولین زندگی نامه خودنوشت سردار سلیمانی همزمان با سالگرد شهید تحت عنوان، «از چیزی نمی‌ترسیدم» منتشر می‌شود که این کتاب به ۷ زبان زنده دنیا در حال ترجمه و انتشار است که در قسمت دوم کتاب دستخط  سردار سلیمانی نیز وجود دارد.

 وی تصریح کرد: جایزه بین المللی مرد میدان با عنوان جایزه ایثار سردار سلیمانی در نظر گرفته شده است.  

امیرعبداللهیان اعلام کرد: آمران و عاملان اصلی ترور سردار شهید به ۴۸ تن افزایش پیدا کرده اند و به ۶ کشور نیابت قضائی داده شده  و دستگاه قضائی با جدیت در حال پیگیری این پرونده است که امیدواریم در زمان کوتاه  شاهد اجرای حکم قضائی این افراد باشیم و انتقام سخت در زمان خود و به شیوه مناسب خود انجام خواهد شد، هرچند سیلی مقتدرانه به گوش متجاوزین زده شده است.

ارسال نظرات