بازدید مسئول بسیج مداحان استان بوشهر از چهار شهرستان این استان/ دیدار با دو خانواده شهید مداح بوشهری

مسئول سازمان بسیج مداحان استان بوشهر با حضور در شهرستان‌های دشتی، کنگان و دیر و شهر دلوار ضمن بازدید از کانون‌های بسیج مداحان این شهرستان‌ها از نزدیک در جریان برنامه‌ها و اقدامات فرهنگی این کانون‌ها قرار گرفت.
کد خبر: ۹۳۰۷۰۴۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئت‌های مذهبی استان بوشهر در گفت و گو با خبرگزاری بسیج گفت: در این بازدید‌ها جلسات هم‌افزایی با حضور مسئولین کانون‌های بسیج مداحان این مناطق در راستای اجرای برنامه‌های آموزشی، خدمات‌رسانی به مردم و انجام رزمایش کمک‌های مؤمنانه در دهه بصیرت و ایام فاطمیه به نیابت از سردار دل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار شد.
بازدید مسئول بسیج مداحان استان بوشهر از چهار شهرستان این استان/ دیدار با دو خانواده شهید مداح بوشهری
دیدار با دو خانواده شهید مداح بوشهری
حسین معینی افزود: دیدار با فرمانده ناحیه سپاه هر شهرستان، دیدار با دو خانواده شهید مداح و افتتاحیه دوره آموزشی مداحی نوگلان حسینی در دیر از جمله برنامه‌های مهمی بود که در این بازدید انجام شد.
بازدید مسئول بسیج مداحان استان بوشهر از چهار شهرستان این استان/ دیدار با دو خانواده شهید مداح بوشهری
وی اظهار کرد: مداحان بسیجی و هیئت‌های مذهبی در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در راستای خدمت‌رسانی به مردم و برگزاری رزمایش کمک‌های مؤمنانه ار ابتدای سال تاکنون زحمات زیادی کشیده‌اند و در واقع طلایه‌دار این اقدام ارزشی و انقلابی در استان بوده و هستند.
حسین معینی در ادامه به اتفاق جانشین محترم سپاه شهرستان کنگان، مدیر کانون بسیج مداحان شهرستان کنگان با خانواده شهید مداح عباس روشن قیاس دیدار کردند و افزودند باید قدردان خانواده محترم شهدا باشیم و سیره و سنت شهدا را به عنوان چراغ راه در راستای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی نصب العین قرار دهیم.
در ادامه با اهداء لوح یادبود تصویر سردار دلهاشهید حاج قاسم سلیمانی از خانواده این شهید بزرگوار قدردانی به عمل آمد.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان در دیدار با فرمانده محترم سپاه شهرستان کنگان سرهنگ تاجیک نیز ضمن برنامه ریزی در جهت جمع آوری کمک‌های مومنانه در راستای آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد در استان بوشهر از تلاش‌ها و حمایت‌های ایشان از کانون بسیج مداحان این شهرستان صمیمانه قدردانی کردند و عملکرد این کانون را مطلوب ارزیابی کردند.

حسین معینی در ادامه به همراه حجت الاسلام حسینی امام جمعه محترم شهرستان دیر، جناب سرهنگ سلیمانی فرمانده محترم شهرستان دیر و مدیران کانون‌های بسیج مداحان کنگان و دیر با خانواده شهید مداح سید عبدالهادی موسوی کراماتی دیدار کردند؛ و همچنین با حضور بر سر مزار مطهر این شهید گرانقدر تجدید میثاقی دوباره کردند.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان بوشهر در آیین افتتاحیه دوره مجازی آموزش مداحی نوگلان حسینی شهرستان دیر که با حضور امام جمعه محترم شهرستان دیر و فرمانده سپاه این شهرستان برگزار شد نیز، از لزوم کار تربیتی اشاره کردند و تربیت مداحان تراز انقلاب اسلامی از پایه را از اهداف این طرح برشمردند؛ و درپایان از نوگلان حسینی به عنوان سربازان حاج قاسم سلیمانی با تقدیم هدایایی تجلیل گردید.

حسین معینی در ادامه در دیدار با جناب سرهنگ سلیمانی فرمانده ناحیه شهرستان دیر از اقدامات ارزشمند کانون بسیج مداحان این شهرستان در راستای برنامه‌های آموزشی و کمک‌های مومنانه قدردانی و از حمایت‌های ایشان نیز تشکر کردند.

مسئول سازمان بسیج مداحان استان بوشهر اهداء خون در تاریخ ۲۸ دی ماه مصادف با سالروز شهادت حضرت صدیقه طاهره و همچنین جمع آوری کمک‌های مومنانه در راستای آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد در استان بوشهر توسط مداحان بسیجی و هیئت‌های مذهبی مصادف با سالروز ولادت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام را از برنامه آینده این سازمان برشمردند و افزودند جامعه مداحان و هیئت‌های مذهبی استان بوشهر به نیابت از سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی گوش به فرمان، ولی امر خود حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی به تاسی از سیره و سنت حضرت صدیقه طاهره سلام الله علی‌ها تمام تلاش خود را در راستای کمک به اقشار آسیب دیده از کرونا به کار خواهد بست.
انتهای پیام/
ارسال نظرات