خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه هشترود:

مکتب شهید سلیمانی؛ مکتب شهادت، بصیرت و ولایتمداری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه هشترود با بیان اینکه مکتب شهید سلیمانی همان مکتب امام راحل، شهدا، انقلاب و اسلام است، اظهار داشت: مکتب شهید سلیمانی؛ مکتب شهادت، بصیرت و ولایتمداری است.
کد خبر: ۹۳۰۷۱۴۰
|
۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن امیرنژاد در جمع کارکنان سپاه میانه، تلاش بی وقفه و شبانه روزی برای دفاع از اسلام و انقلاب را از مهمترین خصوصیات مکتب شهید سلیمانی برشمرد و گفت: شهادت این مرد بزرگ، ثمراتی تمام نشدنی برای انقلاب و عواقبی تلخ برای استکبار داشت و پرورش یافتگان مکتب او، بالاترین مدال ها را ازآن خود می کنند.

   وی با اشاره به فرارسیدن سالروز حماسه ماندگار 9 دی، از این روز به عنوان روزی با عظمت و مقطی فراموش نشدنی از تاریخ یاد کرد و افزود: در این روز، مردم دغدغه مند و ولایی کشور، آمادگی خود برای جانفشانی در راه ولایت، ارزشها، اسلام و انقلاب را اعلام کرده و با حضوری گسترده، بلوغ فکری و سیاسی خود را به رخ جهانیان کشیدند.

   حجت الاسلام امیرنژاد با تسلیت ایام فاطمیه، حضرت زهرا(س) را اولین شهید راه ولایت و بصیرت دانست و شهادت ایشان، خانه نشینی امیرالمومنین(ع)، نوشاندن زهر به امام حسن(ع)، جریان عاشورا و شهادت دیگر ائمه(ع) را نتیجه بی بصیرتی و دوری از ولایت عنوان کرد و اظهار داشت: تنها راه نجات بشر، حرکت در مسیر ولایت است و آنچه ما را در راه ولایت ثابت قدم می کند، کسب بصیرت علوی و فاطمی است.

   وی وظیفه امروز خواص جامعه به عنوان عمارهای انقلاب را آشناسازی جوانان با ارزشهای دفاع مقدس، مقاومت، انقلاب و شهادت دانست و تاکید کرد: امروز حل مشکلات کشور به دستان جوانان برومند، ولایی و انقلابی گره خورده است و با بصیرت افزایی جوانان و رفع موانع فعالیت آنان، تمامی مشکلات کشور قابل حل خواهد بود.

   آیین گرامیداشت نهم دی و سالروز شهادت سردار سلیمانی و ایام فاطمیه با شرکت ده ها نفر از کارکنان در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار