خبرهای داغ:
سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه علی ابن ابیطالب علیه السلام قم به مناسبت دهه بصیرت بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۰۷۳۵۳
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،متن این بیانیه بدین شرح است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم
ایام دهه بصیرت یادآور خلق دو حماسه بزرگ و فراموش ناشدنی ملت رشید، انقلابی و ولایتمدار ایران اسلامی در تاریخ درخشان این انقلاب الهی وماندگار است.

حماسه ۱۹ دی ۵۶ که نقطه عطفی در روند پیروزی انقلاب اسلامی شد، مردم فهیم، بصیر ولحظه شناس قم در اقدامی بهنگام به دفاع از امام راحل عظیم الشان برخاسته ودر اعتراض به مقاله موهن منسوب به رشیدی مطلق در روزنامه اطلاعات، که حضرت امام را مورد هتک حرمت قرار داده بود، به خیابان ریختند و بابذل جان خود از، ولی امر شان دفاع کردند واین حرکت سرمنشاء اعتراضات خونین در سایر شهر‌های ایران اسلامی شد وبه پیروزی انقلاب اسلامی شتاب ویژه‌ای بخشید.

اما مهمتر از حماسه اول، خلق حماسه ۹ دی ۸۸ و دفاع جانانه مردم ولایتمدار ایران اسلامی از، ولی فقیه زمان و نظام مقدس جمهوری اسلامی بود. آنگاه که فتنه گرانی منفور و وابسته به غرب به بهانه نتیجه یک انتخابات و با استفاده از کلید واژه «تقلب» به عنوان رمز فتنه، با عدم تمکین از قانون وطی مراحل قانونی و با تبعیت از پدر انقلاب‌های رنگین «جورج سوروس»، باهتک حرمت عاشورای حسینی و طرح شعار‌های ساختار شکنانه وهتاکانه‌ی «مرگ بر اصل ولایت فقیه»، «انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است» و...، سلامت انتخابات ومشروعیت نظام را زیر سوال برده وبا ریختن به خیابان‌ها و ایجاد اغتشاش و آشوب و آتش زدن اماکن عمومی وبیت المال در یک بازه زمانی هشت ماهه، نظام اسلامی را تا لبه پرتگاه بردند ودشمنان نظام وانقلاب را امیدوار کردند.

فتنه ۸۸ از یک سو دسیسه ونیرنگ اشرافیت علیه جمهوریت بود واز سوی دیگر امنیت و اقتدار ملی را نشانه میگرفت. بصیرت و ولایتمداری مردم ایران اسلامی و مقدم بر آن مدیریت انقلابی، بسیار مدبرانه و صبورانه امام خامنه‌ای عزیز در رویارویی با فتنه پس از انتخابات را می‌توان از فصول افتخار آمیز جمهوری اسلامی در مواجهه با دشمن دانست. سیاست جذب حداکثری و دفع حداقلی، تاکید بر اجرای قانون و صیانت از آرای مردم به عنوانِ حق الناس، باز گذاشتن باب گفت و گو و مدارا با معترضین و نصیحت وهشدار به آنان، باعث شد تا «فتنه» مهار و فتنه گران رسوا شوند.

۹ دی ۸۸ نشان داد که دشمن از هر روزنه‌ای برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره‌برداری می‌کند وضرورت هوشیاری لازم را بیش‌از پیش متذکر می‌شود. مضافا اینکه، همزمانی دهه بصیرت امسال با حوادث مهمی از جمله «ایام فاطمیه»، سالگرد شهادت سیدالشهدای مقاومت، سرداردلها، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اربعین شهادت دانشمندبرجسته و ممتاز هسته‌ای شهید فخری زاده، سالگردابلاغ پیام الهی حضرت امام خمینی «ره» به گورباچف، سالگرد اجرای طرح استعماری کشف حجاب، سالگرد حمله به پایگاه آمریکایی عین الاسد وفروریختن ابهت پوشالی آمریکا و... و همچنین شعار محوری دهه بصیرت امسال مبنی بر «بصیرت فاطمی، ولایتمداری، مقاومت علوی» نیز بر اهمیت این دهه افزوده وافق روشنی فراروی همه ولایتمداران، انقلابیون و مدافعان اسلام و انقلاب اسلامی قرار داده تا باحضور بهنگام در همه صحنه ها، خصوصاً دفاع همه جانبه از کیان «ولایت فقیه» به عنوان رکن رکین انقلاب و مهمترین میراث امام راحل عظیم الشان، نقش تاریخی خود را ایفا نمایند.

ما پیشکسوتان جهاد و شهادت، ضمن گرامیداشت این ایام غرورآفرین و تجدید بیعت با امامین انقلاب اسلامی و با تأسی از سیدالشهدای مقاومت، حاج قاسم سلیمانی، اعلام می‌کنیم که تا آخرین نفس از نظام اسلامی، ولایت مطلقه فقیه وارزش‌ها وآرمان‌های آن دفاع خواهیم کرد و به مسئولین واداده وغرب گرا نیز هشدار می‌دهیم که با تامل در وضعیت متزلزل ورو به زوال قبله آمالشان، آمریکای مستکبر، وجهه‌ی همتشان را معطوف به داخل کرده وتا دیر نشده و مورد غضب مردم انقلابی قرار نگرفته اند، خواب مذاکره مجدد با دشمن تجربه شده را فراموش ودر ایام باقی مانده از مسئولیت خود، باعذر به پیشگاه ملت مظلوم وبزرگ ایران، خدمتگزاری وسربلندی ایران اسلامی را بانگاه به داخل وجهه‌ی همت خود قرار دهند.
 
والسلام علی من اتبع الهدی
سازمان بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت استان قم
ارسال نظرات
پر بیننده ها